;
coinex

دو بی کا نمایندگی آیفون تصویری تابا

دو بی کا نمایندگی آیفون تصویری تابا ؛ آیفون تصویری تابا به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کننده گان دربازکن های صوتی و تصویری شناخته میشود.

فروشگاه دو بی کا به عنوان نمایندگی فروش محصولات تابا الکترونیک در نظر دارد در این مطب به معرفی تولیدات این شرکت جهت راهنمایی خرید کاربران بپردازد. شرکت تابا در حال حاضر محصولاتی از قبیل انواع دربازکن های صوتی و تصویری ، جک اتوماتیک درب پارکینگ ، دوربین مداربسته و دستگاه DVR را در سبد تولیدات خود دارد.

دو بی کا نمایندگی آیفون تصویری تابا

آیفون های تصویری تابا

درب بازکن های تصویری تابا از صفحه نمایش 4.3 اینچ تا 10 اینچ را شامل میشود و از مدل هایی با آپشن ها کمتر تا مدل های فول آپشن را شامل میشود ، ویژگی هایی که در خرید آیفون تصویری تابا باید به آن توجه داشت:

حافظه

مانیتورهای دربازکن حافظه دار تابا دارای قابلیت ذخیره 200 عدد تصویر در خود هستند و زمانی که مراجعه کنند زنگ درب رو فشار میدهد مانیتور تصویر شخص را در خود ذخیره می نماید ، همچنین با ضافه کردن SD کارت قابلیت فیلمبردای 15 ثانیه ای همراه با صدای مراجعه کننده نیز به آن اضافه میگردد.

اینترکام

اینترکام : ارتباط صوتی بین واحدها از طریق آیفون تصویری می باشد ، این آپشن بخصوص در ساختمان هایی که دارای واحد نگهبانی میباشند بسیار کاربردی میباشد علاوه بر آن واحدها میتوانند با اینترکام با هم در ارتباط باشند.

اتصال به دوربین مداربسته

دربازکن های تصویری تابا یا بصورت تک پنله (قابلیت اتصال به یک پنل دم دری) ، یا دو پنله (اتصال به دو پنل دم دری) ساخته شده اند برای خانه هایی که به اصلاح دو بر یا دو کله هستند باید حتما از مانیتورهای دو پنله استفاده کننده و همچنین میتوان یک عدد دوربین مداربسته از نوع آنالوگ به ورودی پنل دوم متصل کرد و تصویر دوربین مداربسته را بر روی آیفون تصویری مشاهده نمود.

انقلابی در اتصال دوربین مداربسته به آیفون تصویری در مدل TVD-3070 و مدل TVD-1910 تابا رخ داده است و شما میتوانید بجای دوربین آنالوگ دوربین مداربسته HD به این دو مدل متصل نمایید ضمن اینکه در این دو مدل علاوه بر نمایش تصایر امکان ضبط تصاویر دوربین های امنیتی را نیز دارند و با قابلیت موشن (Motion) بکار رفته در آنها فقط زمانی که حرکتی جلو دوربین صورت گیرید تصاویر آن در آیفون تصویری ذخیره میگردد. در واقع شما هم یک آیفون تصویری تهیه کرده اید که در دل خود یک دستگاه DVR دارد.

حال در اینجا سوالی پیش می آید اینکه مانیتور دربازکن امکان نصب هارد برای ذخیره تصاویر دوربین مداربسته را ندارد پس این حجم از فیلم ها چطور روی آیفون تصویری ذخیره میگردد؟

شرکت تابا برای حل این مشکل یک ورودی USB روی این دو مدل خود تعبیه کرده که شما میتوانید فلش USB تا ظرفیت 128GB را نیز به آن متصل نموده و تصاویر دوربین های امنیتی روی این فلش مموری ذخیره میگردند.

آیفون تصویری دو سیم ، کاهش هزینه سیم کشی و استفاده از سیم کشی قدیمی

در حالت عادی برای ارتباط هر مانیتور دربازکن به پنل تصویری جلوی درب به چهار رشته سیم نیاز است، فرض کنید که ما برای یک آپارتمان 4 واحدی در مجموع به 16 رشته سیم نیاز داریم که با توجه به قیمت رو به افزایش هر روز سیم و دردسر های سیم کشی هزینه قابل توجهی را به ساکنین ساختمان وارد میکند.

آیفون تصویری تابا

حال اینجاست که حضور محصولات آیفون تصویری دو سیم تابا خودنمایی میکنند در آیفون تصویری دو سیم تنها با دو رشته سیم از 1 تا 32 واحد به هم وصل میشود و حال شما تصور کنید که با استفاده از این مانیتورهای جدید دو سیم چقدر در هزینه های سیم کشی صرفه جویی میشود، و نکته قابل تامین این است که در خیلی از ساختمان های قدیمی هم با استفاده از دربازکن های تصویری دو سیم دیگر نیاز به تعویض سیم کشی نمی باشد و امکان نصب و راه اندازی آیفون تصویری با همان سیم کشی قدیمی فراهم است، و از امکاناتی چون اینترکام (ارتباط بین واحدها) و ارتباط با واحد نگهبانی با همان دو رشته پشتیبانی میکند.

مزیت های دربازکن های تصویری هوشمند تابا:

  • کاهش مصرف سیم کشی تا 80 درصد
  • استفاده از دو رشته سیم تا 32 واحد
  • قابلیت ارتباط با واحد نگهبانی
  • قابلیت ارتباط با سایر واحد ها (اینترکام)
  • نصب ساده ، آسان و سریع

نکته ای که در اینجا باید به اشاره نمود این است که برای استفاده از سیستم دو سیم کل سیستم اعم از مانیتور داخل واحد ، پنل جلوی درب و ترانس آن همگی باید جزو سری دو سیم باشد. و به هیچ وجه امکان مچ شدن و سازگاری و اتصال به گوشی درب بازکن ، پنل و ترانس عادی را ندارد ، این نکته را در خرید آیفون تصویری توجه بفرمایید.

پنل های کارتی تابا

چند سالی است که پنل های دم دری با قابلیت بازکردن درب از طریق کارت دربازکن یا تگ جاسوئیچی روانه بازار شده اند و تقریبا همگی آنها از فناوری RFID بهره میبرند شرکت تابا نیز با تولید پنل های کارتی و کدینگ کارتی این بخش از تقاضای بازار را پاسخ داده است.

شرکت تابا در پنل های کارتی خود از فناوری NFC بهره گرفته است ، اِن اف سی (NFC) در حقیقت نسخه جدید تری از (RFID) است. امواج (RFID)  به دلیل یک طرفه بودن ارتباط و برد زیادآن، از امنیت کمی بر خوردار می باشد به اینصورت که امکان حک کردن آی دی (ID) هر تگ برای سارقان وجود دارد. در حالی که برد ارتباطی NFC به 4 اینچ محدود شده و ارتباط آن دو طرفه می باشد. مورد مذکور استفاده از NFC برای کاربرد های حساس مانند کارت اعتباری و یا تردد در اماکن امنیتی را در الویت قرار داده و غیر قابل حک (Impervius) میباشد.

پرفروش ترین آیفون تصویری

آیفون تصویری تابا TVD-5.43

دربازکن تصویری تابا TVD-5.43 با صفحه نمایش 4.3 اینچ رنگی یکی از مدل های پرفروش شرکت به شما می رود که با داشتن کیفیت صفحه نمایش بالا یکی از مدل های اقتصادی این شرکت به شمار می رود.

آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا TVD-5.70

با صفحه نمایش 7 اینچ این مدل نیز مانند مدل TVD-5.43 نیز جزو مدل های پرفروش و اقتصادی به حساب می آید قیمت این مدل کاملا رقابتی بوده و یکی از شیک ترین و ارزان ترین مانیتور های دربازکن با صفحه نمایش بزرگ می باشد.

آیفون تصویری تابا TVD-3070

این مدل جزو سری لوکس شرکت تابا بحساب می آید که دارای نمایشگر 7 اینچ لمسی با کیفیت بالا است از قابلیت هایی چون حافظه جهت عکسبردای و فیلمبرداری ،اینترکام (ارتباط بین واحدها) ، اتصال به دو دوربین مداربسته از نوع HD و دارای حسگر حرکتی ( موشن ) برای ضبط هوشمندانه دوربین های مدار بسته ، اتصال به تلفن ثابت و استفاده ، قابلیت اتصال به خط تلفن و دایورت زنگ بروی تلفن همراه و بازکردن درب از راه دور ، نمایش 4 تصویر همزمان و از همه مهمتر گارانتی 3 ساله محصولات آیفون تصویری تابا است که خیال خریدار را از بابت خریدی مطمئن راحت میکند.

آیفون تصویری تابا TVD-2070

دربازکن تابا یکی از محدود مدل های تبلتی (هنذفری) موجود در بازار است که با صفحه نمایش 7 اینچ تمام لمسی نمایی زیبا به خانه ی شما میبخشد ، حافظه عکسبردای و فیلمبردای ، اتصال به دو پنل تصویری ، پشتیبانی از اینترکام از ویژگی های این دربازکن تابا می باشد.

فروشگاه دو بی کا مرجع خرید آیفون تصویری

فروشگاه دو بی کا نمایندگی فروش محصولات تابا الکترونیک و سیماران ، الکتروپیک ، سوزوکی و تکنما و بسیاری از برندهای دیگر می باشد و شما میتوانید بررسی ، انتخاب و خریدی مطمئن در دو بی کا داشته باشید.

آیفون تصویری تابا

فروشگاه دو بی کا www.2bk.ir

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر