;
coinex

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 4 با زیرنویس چسبیده

طرفداران سریال‌های فانتزی، شما را به دیدن سریال جذاب دیدن دعوت می‌کنیم. در ادامه برای دانلود سریال See فصل دوم قسمت 4 با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

از جمله سریال‌های فانتزی که توانسته نظر مثبت بینندگان زیادی را به دست بیاورد، می‌توان به سریال دیدن (‌see) اشاره کرد. کارگردانی این مجموعه جدید را فرانسیس لارنس بر عهده داشته و ستارگانی همچون جیسون موموآ، الفری وودارد، سیلفیا هوکس، کریستیان کامارگو، هرا هیلمار در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ما در ادامه لینک دانلود سریال See فصل دوم قسمت 4 با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم و شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی ما، به محض انتشار سریال و آماده شدن زیرنویس آن را دانلود کنید.

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 4 با زیرنویس چسبیده

فصل اول see به حدی جذاب بود که طرفداران این سریال از زمانی که فصل اول این سریال پایان یافت، منتظر پخش فصل دوم این سریال بودند. داستان این سریال ها در در اوایل قرن ۲۱ روایت می‌شود؛ جایی که کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار شده که خود منجر به کاهش جمعیت انسان ها به زیر ۲ میلیون نفر شده است.

طبق این داستان فانتزی، در قرن 21 ویروسی مرگبار موجب کشته شدن مردم زیادی شده و افراد باقیمانده نیز همگی کور شده‌اند. به همین علت آن‌ها از قیبله خود به یک منطقه دیگر مهاجرت کرده اند. حال پس گذشت چند وقت به قبیله خود بازگشته‌اند.

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 4 با زیرنویس چسبیده
سریال see فصل دوم قسمت چهارم بدون سانسور / دانلود فصل دوم سریال see زیرنویس چسبیده / دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت 4 با زیرنویس چسبیده

مردم این قبیله تلاش می‌کنند تا به زندگی معمولی خود باز گردند و راهی برای زنده ماندن پیدا کنند. این قیبله با توجه به این که نابینا هستند به شکار می‌روند و امورات زندگی خود را می‌گذرانند. حالا در این میان همسر یک جنگجوی کور به نام بابا واس، فرزندان دوقلویی به دنیا می‌آورد که از توانایی دیدن برخوردارند.

به نظر می‌رسد داستان سریال See بر اساس رمان «سرزمین نابینایان» (The Country of the Blind) که هربرت جورج ولز در سال 1904 به رشته تحریر درآورده، نوشته شده است. نویسنده در این رمان تلاش موفقی کرده تا ماجرای دهکده‌ای دور افتاده در میان کوه‌ها را روایت کند که مردم در آنجا آن سال‌هاست با دنیای خارج از روستا رابطه‌ای ندارند.

با گذشت زمان‌ها مردم این دهکده بینایی خود را از دست داده‌اند و نسل جدید آن‌ها چیزی از بینایی نمی‌دانند. با این همه تا به اکنون نویسندگان این سریال اشاره‌ای به این رمان نکرده‌اند.

اما در ادامه می‌توانید سریال see فصل دوم قسمت چهارم بدون سانسور را دانلود کنید. به علاوه تریلر فصل دوم سریال SEE را نیز می‌توانید در تکراتو مشاهده نمایید. به علاوه، با کلیک بر روی سریال می‌توانید به فهرست سریال‌های تکراتو دسترسی پیدا کنید.

برای دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت چهارم بدون سانسور ادامه مطلب را از دست ندهید. به منظور دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

 دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 2 با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده

دانلود فصل دوم سریال see قسمت چهارم با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 4 با زیرنویس چسبیده
سریال دیدن فصل 2 قسمت 4 / سریال see فصل 2 قسمت 4 / دانلود فصل دوم سریال see قسمت چهارم با زیرنویس چسبیده
  • نام سریال: دیدن 2 (See season 2)
  • ژانر: اکشن، درام، علمی تخیلی
  • محصول: 2021 آمریکا
  • بازیگران: Jason Momoa, Sylvia Hoeks, Hera Hilmar

لینک دانلود سریال دیدن فصل 2 قسمت 4 از تلگرام با کیفیت 480p

لینک دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت چهارم بدون سانسور از تلگرام با کیفیت 720p

لینک دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت 4 با زیرنویس چسبیده از تلگرام با کیفیت 1080p

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند. (نسخه دوبله نیز قرار داده می‌شود.)

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود سریال See فصل دوم قسمت 4 با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر