coinex
راهنمای خرید تکراتو

شارژر هوایی موتورولا چیست و چگونه کار می کند؟

دنیای فناوری تا آنجا رسیده که باید از خود بپرسیم شارژر هوایی موتورولا چیست و چگونه کار می کند و با چه فناوری ساخته شده است. این شارژر بدون کابل است.

شرکت های بسیاری در حال برنامه ریزی برای رونمایی از محصولات جدید اند و یکی از این فناوری ها که به تازگی در کانون توجه قرار گرفته است شارژر هوایی است.

کمپانی های بسیاری در حال کار بر روی شارژر هوایی‌اند و اکنون کمپانی موتورولا از این شارژر رونمایی کرده است. کمی قبل تر از موتورولا، اوپو از اکوسیستم مگ ووک رونمایی کرد که دارای یک شارژر بی سیم هوایی بود.

شارژر هوایی موتورولا

موتورولا طی کنفرانسی که برای محصولات جدید لنوو برگزار شده بود از شارژر هوایی خود پرده برداشت. این فناوری جدید یک فاز مرحله ای دارد که از 1600 آنتن تشکیل شده است.

درون این شارژر از یک تراشه مخصوص با الگوریتم های مربوط به شارژ هوایی نیز به چشم می خورد. شارژر جدید موتورولا می تواند از فاصله سه متری حدود چهار دستگاه را شارژ کند.

شارژر هوایی موتورولا
شارژر بی سیم موتورولا / رونمایی از شارژر هوایی موتورولا / معرفی شارژر هوایی موتورولا

اوایل سال جاری بود که زمزمه هایی از این شارژر به گوش رسید و پیش از این شارژر هوایی قدرت این را داشت تا 2 دستگاه را ساپورت کند و این عملیات از فاصله 100 سانتی متری محقق می شد. این سری موتورولا این شارژر را ارتقا داده است و حالا می توانید از فاصله دورتر تعداد بیشتری از گوشی ها را شارژ کنید.

موتورولا جزئیات خاصی از این شارژر ارائه نکرده است و صرفا می دانیم که از 1600 آنتن و تجهیزات مخصوصی برخوردار است. با این فناوری دیگر نیازی به کابل پیدا نمی کنید و اگر در محدوده مشخص شده باشید دیگر نگرانی بابت شارژ گوشی تان نخواهید داشت. در واقع حتی اگر گوشی در جیبتان باشد یا سر راهش مانع باشد باز هم عمل خواهد کرد.

امواج این شارژر برای سلامتی بدن ضرری ندارند و موتورولا در این کنفرانس اعلام کرد که می خواهد با شرکای خود روند تجاری سازی آن را تسریع ببخشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص شارژر بی سیم موتورولا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر