;
coinex

پخش زنده تاتنهام رنس 25 شهریور 1400 [لیگ کنفرانس اروپا]

پخش زنده تاتنهام رنس 25 شهریور 1400 را با ما ببینید. دو تیم از ساعت 21:15 امشب در فرانسه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای بازی با ما باشید.

لیگ کنفرانس اروپا مسابقات درجه 3 تیم های اروپایی است و به لحاظ ارزش بازی ها پس از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا قرار می گیرد. در این رقابت های تیم های میانه جدولی اروپایی برای کسب یک جام بین المللی می کوشند.

این رقابت ها از سال جاری آغاز شده و از شگفتی های آن در سال اول برگزاری، حضور تیم های چون تاتنهام، رم و حتی فاینورد است. حال آنکه در همین شرایط تیمی چون وستهام به علت پنجم شدن در لیگ گذشته جزیره در لیگ اروپا حضور دارد. اما پخش زنده تاتنهام و رنس 25 شهریور 1400 را با ما ببینید.

پخش زنده تاتنهام رنس 25 شهریور 1400

دو تیم پیش از این هرگز به مصاف هم نرفته اند. رنس از تیم های معمولی و میانه جدولی لوشامپیونه است در حالی که همانطور که فوتبالدوستان در جریان اند، تاتنهام فینالیست لیگ قهرمانان اروپای دو فصل پیش است. تیمی که گرچه با هدایت مورینیو مسیر صعودی را طی می کرد، با تصمیم عجیب مدیران تاتنهام در میانه فصل پیش مبنی بر اخراج مورینیو، به ناگاه وارد بحران شد و رتبه ای بهتر از هشتم کسب نکرد.

حال دوباره تاتنهام و مورینیو به هم رسیده اند و مورینیو که نشان داده توانایی بالایی در انتقام گیری از تیم های سابق دارد این بار در کنفرانس اروپا می تواند در کنار تاتنهام نونواسپریتو به عنوان مدعی اصلی ظاهر شود. برای پخش زنده تاتنهام و رنس 25 شهریور 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال تاتنهام رنس 25 شهریور 1400 از CBS Sport

پخش زنده فوتبال تاتنهام رنس 25 شهریور 1400 از BT Sport

پخش زنده فوتبال تاتنهام رنس 25 شهریور 1400 از beIN Sport

پخش زنده تاتنهام رنس 25 شهریور 1400 [لیگ کنفرانس اروپا]
ساعت پخش فوتبال تاتنهام رنس 25 شهریور 1400 / ساعت پخش بازی تاتنهام رنس 25 شهریور 1400

پخش زنده دیگر بازی های امشب:

پخش زنده لاتزیو گالاتاسرای

نظر شما در خصوص پخش زنده تاتنهام رنس 25 شهریور 1400 چیست؟ پخش زنده بازی های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر