;
coinex

نسخه جدید اوپو فایند ایکس 3 پرو (Oppo Find X3) با طراحی خاص رونمایی شد

پس از رونمایی از نسخه اصلی فایند ایکس در اوایل سال 2021، اکنون شاهد رونمایی از نسخه جدید اوپو فایند ایکس 3 پرو هستیم که تمرکز زیادی روی دوربین آن شده است.

طی مراسمی که دیروز به سرپرستی اوپو در چین برگزار شد، در ضمن اینکه از لانچر ColorOS 12 رونمایی شد، شاهد معرفی گوشی اوپو فایند ایکس 3 پرو بودیم.

نسخه پرو این گوشی چند ماه قبل معرفی شد و دوربین این گوشی از جذاب‌ترین بخش‌های آن بود. اکنون نسخه جدید گوشی با فوکوس بر روی دوربین آن رونمایی شده است. این گوشی پرچمدار ظاهرا با تمرکز بر دوربین حرفه‌ای خود از بهترین‌های عکاسی با موبایل خواهد بود.

نسخه جدید اوپو فایند ایکس 3 پرو

این گوشی که با همکاری کداک رونمایی شده است، در بخش پنل پشتی مشابهت‌هایی با کداک 35 دارد. همچنین مطابق با گزارشات منتشر شده عملکرد لنزها و سنسورها و نیز کالیبراسیون رنگ‌ها بر عهده این شرکت بوده است. در کل در مقایسه با نسخه اصلی، این گوشی در بخش دوربین بهبود یافته است.

نسخه جدید اوپو فایند ایکس 3 پرو

همان‌طور که گفتیم نسخه اصلی اوپو فایند ایکس 3 پرو که چندین ماه قبل رونمایی شد در بخش دوربین امتیاز خوبی از دگزومارک گرفت. جنس پنل پشتی این گوشی ترکیبی از فلز و چرم است و جالب اینجاست که کاربران این گوشی از فضای ابری رایگان یک ترابایتی بهره‌مند خواهند شد.

به لحاظ سخت‌افزاری تغییری در دو نسخه این گوشی دیده نمی‌شود و بیشترین تغییر در همان دوربین میکروسکوپی است. چینش ماژول‌های دوربین 3+13+50+50 مگاپیکسل است و دوربین عریض و اصلی آن ساخته سونی است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 888 و نمایشگر 6.7 اینچی اشاره داشت. پنل این گوشی از نوع آمولد است و با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نیز کیفیت تصویر QHD+ صاحب یکی از نمایشگرهای خوب بازار است.

لازم به ذکر است که پرچمدار جدید اوپو از لانچر کالر اُ اس و اندروید پیشفرض 12 استفاده می‌کند و نیز گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68 دارد. قیمت این گوشی نیز تنها 1009 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه جدید اوپو فایند ایکس 3 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر