;
coinex

دانلود رایگان قسمت 7 سریال راز ما دو نفر (Ikimizin Sirri) با زیرنویس فارسی

مجموعه‌‌ی ترکی راز ما دو نفر یکی سریال‌های پربیننده‌ی این روزهاست، برای دانلود رایگان قسمت 7 سریال راز ما دو نفر (Ikimizin Sirri) همراه ما باشید.

کارگردان سریال ترکی راز ما دو نفر جم آکیولداش است. این مجموعه در سال 2021  ساخته شده است و بازیگرانی مانند لیلا فرای، آراس آیدین، دولون‌آی سوی‌سرت، انگین آلکان و تولای گونال در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

راز ما دو نفر در ژانر عاشقانه، درام است و توانسته است در زمان کوتاهی که از پخش آن می‌گذرد، نظر بینندگان زیادی را به خود جلب کند. سریال راز ما دو نفر داستان زندگی یک مادر و دختر را روایت می‌کند که در زندگی مشکلات بسیاری را پشت سر می‌گذارند. در ادامه برای دانلود سریال راز ما دو نفر قسمت 7 با ما باشید.

دانلود رایگان قسمت 7 سریال راز ما دو نفر (Ikimizin Sirri)

همان طور که پیش از گفتیم ماجرای سریال راز ما دو نفر در مورد یک مادر و دختر است. این مادر و دختر با هر سختی و زحمتی بود تلاش می‌کنند تا در مشکلات زندگی سرپا بماند. آن‌ها از زندگی خود بسیار راضی بودند و از زندگی آرام خود لذت می‌برند.

اما این آرامش پایدار نیست، دنیای زیبای مادر و دختر بعد از اینکه آدم‌های تاریکی (مافیا) به دنبالشان می‌افتند، متزلزل می‌شود. پس از یک تصادف رانندگی، مادر سریال راز ما دو نفر با فردی به نام آلپ آشنا می‌شود و زندگی آن‌ها در هم گره می‌خورد.

دانلود رایگان قسمت 7 سریال راز ما دو نفر
دانلود سریال ترکی Ikimizin Sirri قسمت 7 / دانلود قسمت 7 سریال ترکی راز ما دو نفر / دانلود قسمت 7 سریال ترکی Ikimizin Sirri

نوا که نام شخصیت مادر این سریال است، از آلپ کمک می‌خواهد تا بتواند از مافیا فرار کند. آلپ که دلباخته نوا شده به او کمک می‌کند و باعث اتفاقات جدید در سریال می‌شود. برای فهمیدن اتفاقات جذاب سریال، دانلود قسمت 7 سریال راز ما دو نفر را از دست ندهید.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود قسمت 7 سریال راز ما دو نفر دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه بر دانلود سریال ترکی راز ما دو نفر ، برای اطلاع از دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. به منظور دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

دانلود سریال Ikimizin Sirri با زیرنویس فارسی

دانلود رایگان قسمت 7 سریال راز ما دو نفر
دانلود سریال ترکی Ikimizin Sirri قسمت 7 / دانلود قسمت 7 سریال ترکی راز ما دو نفر / دانلود قسمت 7 سریال ترکی Ikimizin Sirri
  • نام ترکی: سریال ترکی Ikimizin Sirri
  • ژانردرام , دانلود سریال راز ما دو نفر
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • روز پخش: یکشنبه شب‌ها از شبکه ATV
  • تهیه‌کننده: ثریا یاشار اونار
  • کارگردان: جم آکیولداش
  • نویسنده: اوزن یولا
  • بازیگران: لیلا فرای، آراس آیدین، دولون‌آی سوی‌سرت، انگین آلکان، تولای گونال

 دانلود سریال راز ما دو نفر قسمت 7 با زیرنویس چسبیده با کیفیت ۳۶۰p

دانلود سریال ترکی راز ما دو نفر با زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰p

دانلود سریال Ikimizin Sirri قسمت 7 بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰p

دانلود سریال Ikimizin Sirri قسمت 7 بدون سانسور با کیفیت ۱۰۸۰p

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 7 سریال راز ما دو نفر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر