;
coinex

انتشار مشخصات گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ

در این نوشتار سعی می کنیم در مورد مشخصات گلکسی تب اس 8 اولترا صحبت کنیم. تبلتی که گفته می شود از برترین های بازار است و می خواهد با اپل رقابت کند.

به تازگی اخباری درباره تبلت جدید سامسونگ با نام تب اس 8 اولترا منتشر شده است و از ظرفیت بالای باتری این تبلت خبر می‌دهند. اوایل 2021 بود که گفته شد قرار است سامسونگ، از تبلتی با قدرت بالا رونمایی کند. اگر بخواهیم دقیق‌تر توضیح دهیم باید بگوییم که گفته شد سامسونگ در حال ساخت تبلتی است که با پرچمداران اپل رقابت خواهد کرد. البته رونمایی از چنین تبلتی تاکنون به وقوع نپیوسته و صرفاً شاهد شایعات و اخبار آن بوده‌ایم.

مشخصات گلکسی تب اس 8 اولترا

اکنون مجددا اخباری از این تبلت منتشر شده است و گفته می‌شود که زمان رونمایی آن نزدیک است و ظاهرا سامسونگ قصد دارد این تبلت را در سه مدل عرضه نماید. سری قبلی این تبلت در دو مدل تب اس 7 و تب اس 7 پلاس رونمایی شد. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که عضو سوم این خانواده، تب اس 8 اولترا خواهد بود.

مشخصات گلکسی تب اس 8 اولترا

همچنین برخی وبسایت‌های معتبر تاریخ احتمالی رونمایی این دستگاه را همزمان با رونمایی از اس 22 می‌دانند. گزارشات نشان می‌دهند که این مدل از تبلت نسبت به نسخه‌های معمولی و پلاس از پیشرفت‌های سخت‌افزاری برخوردار است. ظاهرا مدل اولترا باتری با ظرفیت 11500 میلی آمپر دارد که عدد قابل توجهی است.

این ظرفیت پتانسیل پشتیبانی از چهار بلندگوی استریو، نمایشگر با کیفیت بالا و تراشه اگزینوس 2200 را دارد و انرژی مورد نظر را تامین می‌کند. سامسونگ احتمالا در زمان معرفی گلکسی اس 22 از حداقل یک نسخه این تبلت پرده برداری می کند.

از دیگر مشخصات این تبلت طبق شایعات شنیده شده، می‌توان به اندروید پیش فرض 12 و لانچر اختصاصی One UI 4 اشاره کرد. با این اوصاف باید گفت اگر این تبلت از تراشه اگزینوس 2200 بهره‌مند باشد، به مجهزترین و برترین تبلت موجود در بازار مبدل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات گلکسی تب اس 8 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر