;
coinex

بازگشت هوآوی به بازار محصولات 5G با وجود تحریم های آمریکا

اخباری منتشر شده است که نشان دهنده بازگشت هوآوی به بازار محصولات 5G با وجود تحریم های آمریکا است. باید ببینیم که این کمپانی قرار است چه کند.

طبق آخرین گزارشاتی که از شرکت هوآوی به دستمان رسیده، این شرکت می‌خواهد علیرغم تحریم‌های ایالات متحده، به تولید و عرضه گوشی‌های فایوجی بپردازد.

سال‌های اخیر از سخت‌ترین دوران‌ها برای شرکت هوآوی بوده است. از زمانی که در دولت ترامپ این شرکت تحریم شده است، زیان‌های کلانی متحمل شده است که منجر به از دست دادن بازار فروش خود و سهم خود در بازار شده است.

بازگشت هوآوی به بازار محصولات 5G

مطابق گزارشاتی که منابع موثق منتشر نموده‌اند، این کمپانی چینی دیگر مودم فایوجی برای استفاده در محصولات جدیدش ندارد و موجودی آنها به پایان رسیده است. شرکت TSMC که تراشه‌های این برند را تامین می‌کرده است، اکنون تحت فشار آمریکا است و مجبور شده است که سهم تولیدات خود را برای هوآوی به حداقل برساند.

بازگشت هوآوی به بازار محصولات 5G

آن طرف میدان، مشکل، ناتوانی این کمپانی در تامین و خرید چنین تراشه‌هایی است. در میان این کارزار، این کمپانی می‌خواهد به بازار رقابتی گوشی‌های فایوجی برگردد اما چگونه؟! گر چه تحریم‌ها ضربه سنگینی به این برند وارد نموده‌اند اما این شرکت در تلاش است تا بتواند شرکای جدیدی پیدا کند تا مشکلات تراشه را حل نماید.

البته هوآوی قصد تامین تراشه‌های سری کرین را دارد و هدفش احیای خط تولید آن است. متاسفانه در چند ماه اخیر شاهد رونمایی از محصولاتی هستیم که در عین پرچمدار بودن، از نسل فایوجی پشتیبانی نمی‌کنند. اخبار موثق از یافتن راه حلی برای مودم های فایوجی خبر می‌دهند. یکی از کارمندان هوآوی طی پستی که منتشر کرده است از برنامه‌های این شرکت برای آینده پرده برداشته است.

گرچه چنین خبری برای طرفداران هوآوی مسرت‌بخش خواهد بود اما به همان اندازه برای هوآوی دشوار است. شرکت‌هایی که بتوانند مانند سامسونگ و TSMC چنین تراشه‌هایی تولید کنند بسیار اندک‌اند و اگر باشند هم از معماری لیتوگرافی بالای 7 نانومتری بهره می‌برند و این برای هوآوی فاجعه بار خواهد بود. باید منتظر تائید چنین اطلاعاتی از سوی این کمپانی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازگشت هوآوی به بازار محصولات 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر