;
coinex

دانلود رایگان قسمت 14 سریال داستان جزیره (Ada Masali) با زیرنویس فارسی چسبیده

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی سریال داستان جزیره است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 14 سریال داستان جزیره (Ada Masali) با تکراتو همراه باشید.

یکی از بهترین سریال‌های ترکی که در سال 202 پخش می‌شود سریال داستان جزیره است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. در این مجموعه دیدنی بازگیرانی همچون آیچا آیشین توران، آلپ نوروز و نیهان بویوک‌آغاچ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آیچا آیشین توران یکی از بهترین بازگیران زن ترکی است که در سریال‌های دیگری همچون دردسرساز یا عارضه، زمهری، مریم به ایفای نقش پرداخته است. او در این سریال‌ هم همانند دیگر سریال‌هایش نقش اصلی را برعده دارد.

این سریال همانند دیگر سریال‌های ترکی داستان زندگی مرد و زنی را روایت می‌کند که برا یرسیدن به هم مشکلات بسیاری را طی می‌کنند. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 14 سریال داستان جزیره (Ada Masali) با ما همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 14 سریال داستان جزیره (Ada Masali)

دانلود سریال ترکی Ada Masali

این سریال تابستانه به کارگردانی علی بیلگین و رایگان ناز و نویسندگی آن یشیم چیتاک، یلدا اراوغلو و امینه ییلدریم ساخته شده است. داستان جزیره یکی دیگر از بهترین سریال‌های عاشقانه است که از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار است. این سریال که از صحنه‌های رومانتیک بسیاری ساخته شده است از شبکه Star tv پخش می‌شود.

سریال داستان جزیره داستان زندگی دختری به نام هازیران را روایت می‌کند که در زندگی اش پستی و بلندی‌های بسیاری دارد. او در یک شرکت بین الملی کار می‌کند. رئیس این شرکت قصد دارد زمین‌های فردی به نام پویراز را در یک جزیره برای ساخت مکان تفریحی بخرد، اما پویراز نمی‌خواهد زمین‌هایش را بفروشد.

همین امر باعث می‌شود هازیران مامور شود تا به جزیره برود یه مدارکی بر علیه پویراز پیدا کند و تا جایی که بتواند او را تحت فشار بگذارد تا دست از زمین‌هایش بکشد. هازیران با ورود به آن جزیره به کل روند داستان را تغییر می‌دهد و شکل متفاوتی به فیلمنامه می‌دهد.

دانلود رایگان قسمت 14 سریال داستان جزیره (Ada Masali)
دانلود قصه جزیره قسمت 14 / دانلود رایگان قسمت 14 سریال داستان جزیره (Ada Masali) / دانلود قسمت 14 سریال Ada Masali

او پس از آن که مدتی در آن جزیره می‌ماند متوجه می‌شود که برخلاف تصورش، پویراز جوان شریفی است. او می‌فهمد رئیسش به او در مورد همه چی دروغ گفته است و از این که ناخواسته به پویراز ضربه می‌زند پشیمان می‌شود.

حال که هازیران متوجه اشتباه خود شده است تلاش می :ند تا جایی که می‌شود اشتباه خود را جبران کند. همین امر باعث می‌شود تا شاهد ظهور عشق بین این دو جوان باشیم. تهیه‌کننده این سریال، شرکت آی یاپیم، تهیه‌کننده سریال‌های محبوب ترکی از جمله چوکور، نفوذی، شخصیت و غیره است.

هرچند قلب پویراز و هازیران به سمت هم کشیده می‌شود، اما سرانجام همه چیز برملا خواهد شد. هازیران چه می‌کند با این رسوایی و قلب شکسته پویراز چه می‌شود؟ در ادامه برای دانلود قسمت 14 سریال قصه جزیره همراه ما باشید.

همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. لینک دانلود سریال ترکی Ada Masali در ادامه قرار گرفته است. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 11 سریال داستان جزیره (Ada Masali) با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان قسمت 12 سریال داستان جزیره (Ada Masali) با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان قسمت 13 سریال داستان جزیره (Ada Masali) با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال قصه جزیره قسمت 14 با زیرنویس چسبیده

دانلود رایگان قسمت 14 سریال داستان جزیره (Ada Masali)
دانلود قسمت 14 سریال قصه جزیره / دانلود داستان جزیره قسمت 14 / دانلود سریال قصه جزیره قسمت 14 با زیرنویس چسبیده
  • نام سریال: داستان جزیره (Ada Masali)
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • روز پخش: هر سه شنبه از شبکه Star tv
  • کارگردان: علی بیلگین و رایگان ناز
  • نویسنده: یشیم چیتاک، یلدا اراوغلو و امینه ییلدریم
  • بازیگران: آیچا آیشین توران، آلپ نوروز و نیهان بویوک‌آغاچ
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه

دانلود قسمت 14 سریال Ada Masali از کانال تلگرام با کیفیت 240p

دانلود سریال داستان جزیره قسمت 14 از کانال تلگرام با کیفیت 480p

دانلود سریال داستان جزیره قسمت 14 از کانال تلگرام فیگار با کیفیت 720p

دانلود داستان جزیره قسمت 14 از کانال تلگرام با کیفیت 1080p

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 14 سریال داستان جزیره (Ada Masali) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر