coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پیش‌فروش ایران خودرو 28 شهریور 1400 + جزئیات

پیش‌فروش ایران خودرو 28 شهریور 1400 شامل یک ماشین جدید و تارا دستی خواهد بود که از طریق قرعه کشی انجام می شود. با جزئیات این پیش‌فروش همراه ما باشید.

در کنار طرح‌های جدیدی که ایران خودرو با عنوان تارا ارائه کرده است، قرار است طرحی هم برای مدل دستی آن معرفی شود که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

پیش‌فروش‌های ایران خودرو برای اکثر کسانی که دنبال خرید محصولات این شرکت هستند، گزینه خوب  و جذابی است. اکنون ایران خودرو در کنار طرح‌های جدید تارا قصد دارد از طرح تارا دستی نیز در تاریخ 28 شهریور ماه 1400 رونمایی کند.

پیش‌فروش ایران خودرو 28 شهریور 1400

مطابق بخشنامه 4390 که ابلاغ آن صورت پذیرفته است، ایران خودرو در پیش‌فروش شهریور خود فقط یک خودرو برای عرضه دارد و آن هم یک سدان جدید است که توسط خودروسازان داخلی تولید شده است و اگر نگاهی به خیابان‌ها بیندازیم از آن بسیار کم دیده می‌شود.

پیش‌فروش ایران خودرو 28 شهریور 1400

تارا دستی قرار است با پیش‌پرداختی 140 میلیون تومانی در پیش‌فروش شهریور ماه به فروش برسد. نحوه این پیش‌فروش نیز مانند پیش‌فروش‌های دیگر ایران خودرو، قرعه کشی است و بازه ثبت نام برای این خودرو از امروز 28 شهریور ماه آغاز می‌شود و تا 30 شهریور ماه 1400 یا به عبارتی سه شنبه ادامه خواهد داشت.

پس از انجام قرعه‌کشی و پرداختی‌ها نیز خودروهای جدید در تاریخ اردیبهشت 1401 تا مهر 1401 تحویل مشتریان داده خواهد شد. متاسفانه قیمت نهایی خودرو مشخص نشده است ولی می‌توانید این خودرو را در رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای، آبی کبود و آبی رویال داشته باشید.

گرچه قیمت نهایی تارا دستی مشخص نیست اما دو ماه پیش شاهد قیمت‌گذاری تارا دنده‌ای بودیم. این خودرو با چنین شرایطی به مشتریان تحویل داده شد: قیمت مبنای آن حدود 290 میلیون تومان بود و مبلغ واریزی در زمان ثبت نام حدودا 143 میلیون تومان تمام شد. در زمان تسویه حساب هم مشتریان مبلغی در حدود 147 میلیون تومان واریز کردند. شرایط مذکور برای مدل دنده‌ای این خودرو در سال 1400 بود ولی هنوز مشخص نیست که در سال 1401 شرایط به چه شکلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش‌فروش ایران خودرو 28 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر