;
coinex

گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس

گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس ؛ در اکثر مواقع کاربران به دنبال پاسخی برای علل تنوع بالا در انواع گوشی شیائومی، کارایی هر یک و دلیل ارزان بودن میان رده های شیائومی نسبت به مدل های پرچم دار این برند هستند.

دسته بندی نمایندگی شیائومی به شرح زیر، می‌تواند راهی مناسب برای یافتن پاسخ مورد نظر باشد.

گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس

گوشی های ارزان شیائومی ردمی

به دلیل آن که قیمت بر تصمیم خریداران گوشی، عامل تأثیرگذاری می‌باشد، شرکت شیائومی گوشی های میان رده خود را با نام سری ردمی شیائومی برای کاربرانی که به دنبال گوشی ارزان قیمت هستند، طراحی و تولید می‌نماید.گوشی های اقتصادی شیائومی با وجود ارزان بودن از تراشه های مناسبی برخوردار هستند که این یکی از دلایل برای پرفروش شدن آن ها در سال های 2021 و 2020 میلادی می‌باشد.

دو نوع پردازنده در گوشی های شیائومی به ویژه ردمی ها به کار می‌روند که با نام های اسنپدراگون و مدیاتک شناخته می‌شوند. برای مثال گوشی شیائومی ردمی 9(Xiaomi Redmi 9)  از تراشه مدیاتک هلیو G80  ساخته شده که نسبت به شیائومی ردمی 9 تی ( (Xiaomi Redmi 9Tبا پردازنده اسنپدراگون 662 سرعتی متفاوت در پردازش دارد. باید خاطر نشان کرد که به دلیل برتر بودن اسنپدراگون ها در اکثر گوشی های شیائومی، از این تراشه استفاده می‌گردد.

گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس
گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس

زیرمجموعه ای به نام نوت!

پل ارتباطی میان گوشی های میان رده و پرچم دار شیائومی، ردمی نوت ها هستند که در پردازش، دوربین و باتری، قیمت و دیگر ویژگی ها در سطحی بالاتر از ردمی ها قرار می‌گیرند تا کمی نزدیک و یا برابر با پرچم دارهای شیائومی شوند. نمونه این برتری در شیائومی ردمی نوت 8 2021(Xiaomi Redmi Note 8 2021)  با رم 8 گیگابایت و رام 128 گیگابایت نسبت به هم خانواده خود یعنی شیائومی ردمی 8  Xiaomi) Redmi 8 ) با بالاترین ظرفیت رم 4 و رام 64 گیگابایت مشهود است. 

گران بودن دلیل کارایی بیشتر!

پیش از این گوشی های پرچم دار شیائومی مانند گوشی شیائومی می 11 لایت (Xiaomi Mi 11 Lite)  با نام شیائومی می شناخته می‌شدند، اما به تازگی و پس از رونمایی از گوشی شیائومی می 11 تی (Xaiomi Mi 11) T ،این شرکت پسوند می را از نام پرچمداران خود حذف کرده و به شیائومی تغییر داده است. این سری گوشی های شیائومی از مشهورترین تولیدات این برند هستند که علی رغم قیمت بالا با ارائه خدماتی عالی، رضایت مشتریان را جلب می‌نمایند. نمونه این سخن را می‌توان در مورد گوشی شیائومی می 10 تی  (Xioami Mi 10T) بیان کرد که شاید در مقایسه با دیگر گوشی های شیائومی مانند شیائومی می 10 لایت (Xiaomi Mi 10) Lite با دوربین اصلی 48MP قیمت بالاتری داشته باشد، اما با دارا بودن بهترین دوربین موجود در بازار یعنی دوربین اصلی108MP ، کیفیت و دقتی بالا و عالی را در ثبت تصاویر ارائه می‌نماید. دسته بندی سری  نوت شیائومی در برخی گوشی های پرچم دار شیائومی نیز دیده می‌شوند که نمونه آن شیائومی می نوت 10(Xiaomi Mi Note 10)  است که تضمینی بر قدرت بالای آن می‌باشد.

گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس
گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس

پوکوها؛ برای جوانان

اما گوشی های شیائومی تنها در دو مجموعه خلاصه نمی‌شوند؛ چرا که طرفداران گوشی های جوان پسند در کنار ردمی ها و گوشی های سری می شیائومی، می‌توانند بر اساس طراحی ظاهری، گرافیک بالا و باتری قوی یا نرخ نوسازی زیاد، گوشی های شیائومی پوکو مانند گوشی پوکو ایکس 3 پرو شیائومی  (Xiaomi POCO X3 Pro)را برای گیم برگزینند تا بازی لذت بخشی را تجربه نمایند.

گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس
گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس

گوشی هایی برای اهداف مختلف

شیائومی گوشی های دیگری مانند شیائومی می مکس 3 Mi Max 3)   Xiaomi) با اندازه ای میان گوشی و تبلت، نیز تولید کرده که نمایشگری به اندازه  6.9اینچ دارد. همچنین به تازگی شیائومی میکس 4 Xiaomi) (Mix 4  را رونمایی کرده که به زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌گردد.

گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس
گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس

همین طور به دسته بندی گوشی های شیائومی می‌توان پتنت ها و یا محصولاتی که امکان تولید انبوه آن ها در آینده وجود دارد، مانند شیائومی می میکس آلفا (Xiaomi Mi Mix Alpha) ، یا گوشی های شیائومی بلک شارک (Xaiomi Black Shark) که تنها در چین به فروش می‌رسند و گوشی های بسیار مناسبی برای بازی نامیده می‌شوند، اضافه کرد.

گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس
گوشی ‌های شیائومی را بهتر بشناس

جمع بندی:

طراحی گوشی های شیائومی سلایق متفاوتِ تمام اقشار جامعه را پوشش می‌دهد. این تنوع در قسمت های متفاوتی همچون دوربین، باتری و ظاهر گوشی کاربران را ترغیب به خرید از نمایندگی رسمی شیائومی بر اساس اهداف خود می‌نماید تا بسته به کاربرد و قیمت آن بهترین را از مجموعه مورد نظر برگزینند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر