;
coinex

تمسخر جو بایدن توسط ایلان ماسک

در توییتی عجیب تمسخر جو بایدن توسط ایلان ماسک اتفاق افتاد! ایلان ماسک در این توییت، جو بایدن را به علت نادیده گرفتن دستاورد بزرگ‌ اسپیس ایکس مسخره کرد.

ایلان ماسک طی توییتی به علت نادیده گیری دستاورد بزرگ اسپیس ایکس در ارسال نخستین فضاپیمای حامل شهروندان عادی به مدار زمین، جو بایدن را مورد تمسخر قرار داد.

تمسخر جو بایدن توسط ایلان ماسک

در پی بازگشت موفق سرنشینان ماموریت Inspiration4، یکی از ۶۰ میلیون دنبال‌کننده مدیرعامل اسپیس ایکس از او پرسید: «رئیس جمهور آمریکا به ۴ فضانورد جدید آمریکا که صدها میلیون دلار برای بیمارستان «سنت جود» پول جمع کرده‌اند، حتی اشاره کوچکی هم نداشته. به نظرتان علت این اتفاق چیست؟» ایلان ماسک هم در جواب نوشت: «هنوز در خواب به سر می‌برد.»

اشاره ماسک به خواب بودن جو بایدن احتمالا به گفته‌های دونالد ترامپ در کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ اشاره کرده است که در آن از بایدن به عنوان «جو خوابالو» نام برده شده بود. ترامپ هم در آستانه دیدار بایدن با رئیس جمهور روسیه طی بیانیه‌ای اظهار کرده بود:

برای بایدن در دیدار با پوتین آرزوی موفقیت می‌کنم – فقط امیدوارم در حین جلسه خوابت نبرد. سلام گرمم را به [پوتین] برسان.

اصولا اسپیس ایکس، رابطه خوبی با دولت آمریکا داشته و قراردادهای زیادی با آن‌ها نیز داشته است و حتی اخیرا در قراردادی ۲.۸۹ میلیارد دلاری برای تولید ماه‌نشین با ناسا همکاری کرده است از طرفی، وزارت دادگستری آمریکا هم در حال انجام تحقیقات درباره اسپیس ایکس است چرا که این شرکت با اتکا به وضعیت شهروندی افراد شرایط تبعیض‌آمیزی را در استخدام نیروهای جدید در نظر گرفته است.

به تازگی ایلان ماسک هم به عنوان مدیرعامل تسلا از طرح پیشنهادی دولت بایدن برای در نظر گرفتن مشوق‌های ۴۵۰۰ دلاری به خریداران مدل‌های خاصی از وسایل نقلیه برقی ابراز ناراحتی کرده بود. در یکی از بندهای این طرح نیز اعلام شده بود که خودروهای برقی باید در خاک آمریکا و با تایید اتحادیه تولید شده باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تمسخر جو بایدن توسط ایلان ماسک چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر