;
coinex

آیا Psychonauts 3 ساخته می شود ؟

آیا Psychonauts 3 ساخته می شود ؟ این سوالی است که تیم شیفر کارگردان خلاق مجموعه‌ی سایکوناتز درباره‌ی تصمیم استودیوی دابل فایل، به آن جواب خواهد داد.

Psychonauts 2 فقط چند هفته‌‌ی پیش منتشر گردید و توانست نمرات خیلی خوبی از منتقدین بگیرد. داستان نسخه‌ی دوم Psychonauts در پایان باز بود و سبب شد که بسیاری از هواداران را امیدوار کند که نسخه‌ی سوم زودتر از چیزی که فکر می‌کنند، ساخته شود.

آیا Psychonauts 3 ساخته می شود ؟

تیم شیفر، سازنده‌ی استودیوی Double Fine Productions و کارگردان خلاق مجموعه‌ی سایکوناتز اخیرا مصاحبه‌ای داشته و در آن درباره‌ی آینده‌ی این مجموعه برنامه حرف زده است به شوخی گفته است:

اصلا مگر شما بازی دوم را صددرصد کرده‌اید؟! الان که نمی‌توانید از ما بخواهید بازی سوم را بسازیم. ساخت دومی پنج سال برای ما طول کشید و شما به همین سرعت تمامش کردید؟!

شیفر در ادامه به طور جدی گفت: «فعلا برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ی سوم Psychonauts نداریم. البته ساخت آن را قدغن نکرده‌ایم و احتمال ساخت آن همیشه وجود دارد. بااین‌وجود، فکر می‌کنم من و اعضای تیم دوست داریم روی یک بازی کاملا جدید کار کنیم. البته ما کاراکترهای این مجموعه را دوست داریم و فکر می‌کنم جهان‌های عجیب‌و‌غریبی مانند Psychonauts را راحت می‌توان گسترش داد و بازی‌های جدیدی از آن‌ها ساخت؛ ولی خب در حال حاضر چنین برنامه‌ای نداریم.»

نسخه‌ی اول Psychonauts در سال ۲۰۰۵ انتشار یافت و فاصله‌ی آن تا عرضه‌ی Psychonauts 2 که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ معرفی گشت، ۱۶ سال طول کشید. با توجه‌ به اینکه نسخه‌ی دوم پنج سال وقت استودیوی دابل فاین را گرفته است، دور از انتظار نیست که نخواهند خود را با آن درگیر کنند. شیفر درباره‌ی پروژه‌های جدیدی که دابل فایل در حال انجام است، توضیح داد:

چند تا ایده‌ی بزرگ در ذهن داریم. فعلا در حال امتحان کردن چیزهای مختلف هستیم و ایده‌های جدیدی که به فکرمان رسیده، تاکنون به گوش هیچ‌کس نرسیده است.

آیا Psychonauts 3 ساخته می شود ؟

از بازی‌های دیگری که بعید است دابل فایل آن را بسازند، Brutal Legend 2 است. به همین علت شیفر می‌گوید نظر سازندگان درباره‌ی عناصر مختلف این بازی با نظر بیشتر بازیکنان فرق دارد و ساخت نسخه‌ی دوم بروتال لجند سختی هایی دارد. وی در این باره می‌گوید:

[ساخت Brutal Legend 2] کمی مشکل است و من نیز ازنظر احساسی تمایلی به ساخت آن ندارم. چونکه مثلا من واقعا بخش چندنفره‌ی نسخه‌ی اول را دوست داشتم و از طرفی بازیکنان به المان‌های استراتژی همزمان بازی انتقاد می‌کردند. من به خودم می‌گویم پس ما بالاخره چه بازی‌ای باید بسازیم؟ آن اثری که واقعا دوست داریم بسازیم یا آن‌ بازی‌ای که طرفداران از ما می‌خواهند؟ حل این مشکل کمی دشوار است. من قصد دارم هرسال در روز ۱۳ اکتبر (تاریخ انتشار نسخه اول Brutal Legend در سال ۲۰۰۹) بروتال لجند را بازی کنم تا دنیا متوجه شود این بازی چقدر فوق‌العاده است.

Psychonauts 2 در تاریخ ۲۵ اوت یا همان ۳ شهریور ماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص Psychonauts 3 ساخته می شود چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر