;
coinex

دانلود رایگان قسمت 154 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

فصل دوم سریال برای عشق جان می‌دهم با نام مامور مخفی شناخته می‌شود. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 154 سریال مامور مخفی دوبله فارسی همراه ما باشید.

داستان جنایی و عاشقانه سریال هندی برای عشق جان می‌دهم توانست بینندگان زیادی را به پای خود بنشاند و برای فصل دوم نیز تمدید شود. از علت‌های ساخت فصل دوم این سریال داستان خوب و گیرای آن است که سبب جذب بینندگان در فصل اول شد.

سریال مامور مخفی از 15 مارس سال 2021 از شبکه Voot Select پخش خود را آغاز نمود، و تقریبا همزمان با آن شبکه MBC Persia دوبله فارسی این مجموعه هندی را به عهده گرفته است و آن را پخش می‌کند. در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 154 سریال مامور مخفی دوبله فارسی در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 154 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

مجموعه‌ی مامور مخفی داستان دختری به نام ریدیما را روایت می‌کند که به خاطر عشقش تصمیم خطرناکی می گیرد؛ او قصد دارد به یکی از خلافکاران بزرگ و حرفه‌ای نزدیک شود تا از زیر و بم زندگی او سر در بیاورد، ریدیما می‌خواهد با هر سختی شده مدارک لازم را علیه این خلافکار حرفه‌ای جمع‌آوری کند تا پلیس بتواند از راه قانون و با تکیه بر همین مدارک او را دستگیر کند.

ریدیما در نیمه راه با مشکلی دیگر هم روبرو می‌شود. در واقع او دقیقا هنگامی که بر علیه وانش رایسنینگانیا که خلافکار است، مدارک جمع می‌کند به او علاقه هم پیدا می‌کند، اما او تلاش دارد دو دلی و تردید را کنار بگذارد و وظیفه اش را به درستی به سرانجام برساند.

او در نقش یک برنامه ریز مهمانی به مهمانی کروز ونش ورود پیدا می‌کند، و در سفر دریایی که پر از حوادث پیش بینی نشده است، به انجام وظیفه مشغول می‌شود، اما با توجه به اتفاق‌های که رخ می دهد، سرانجام ونش به عنوان فیزیوتراپیست سیاه خواهر استخدام می شود.

دانلود رایگان قسمت 154 سریال مامور مخفی دوبله فارسی
دانلود رایگان سریال هندی مامور مخفی قسمت 154 دوبله فارسی / دانلود رایگان قسمت 154 سریال مامور مخفی دوبله فارسی / دانلود سریال مامور مخفی

با گذشت زمان و وقوع اتفاقاتی، کم کم ونش به ریدیما شک می‌کند و به خاطر همین به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد تا متوجه شود نیت اصلی او چیست. پس از آن که کبیر به دلیل پیشنهاد ونش فشار زیادی را تحمل می‌کند، ریدیما پیشنهاد او را قبول می‌کند.

روز پس از ازدواج، ریدیما مجسمه‌ای از راگینی، نامزد سابق وانش را پیدا می‌کند. ریدیما فکر می کند که ونش می‌تواند قاتل نامزدش باشد، بنابراین تلاش می‌کند رازی که پشت قتل نامزد وانش را دربیابد تا بتواند مدارک بیشتری علیه ونش جمع آوری کند.

ریدیما در ادامه ماجرا با یک اتاق مخفی در عمارت روبرو می‌شود. او وارد اتاق شده و در آنجا یک نقاشی و یک مجسمه دیگر از یک زن را می‌بیند. در حقیقت زنی در این نقاشی است، مادر بیولوژیکی ونش، اوما رای سینگانیا بوده که در جوانی بدون هیچ حرفی او را ترک کرده است.

در ادامه این گفتار، لینک دانلود قسمت 154 سریال مامور مخفی را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های هندی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های هندی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 152 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 153 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

دانلود قسمت 154 مامور مخفی

دانلود رایگان قسمت 154 سریال مامور مخفی دوبله فارسی
دانلود قسمت 154 مامور مخفی / دانلود قسمت 154 سریال مامور مخفی / دانلود سریال مامور مخفی
  • نام سریال: مامور مخفی (Ishq Mein Marjawan 2)
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • زبان: هندی (دوبله فارسی)
  • کشور: هند
  • سال تولید: ۲۰۲۰
  • تعداد قسمت ها: حدود ۱۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای
  • کارگردان: Noel Smith
  • بازیگران: Helly Shah, Rrahul Sudhir, Vishal Vashishtha
  • شبکه پخش: شبکه MBC Persia

لینک دانلود رایگان سریال هندی مامور مخفی قسمت 154 دوبله فارسی از تلگرام با کیفیت 360p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 154 سریال مامور مخفی دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر