;
coinex

تریلر جدید Gran Turismo 7 منتشر شد

اخیرا تریلر جدید Gran Turismo 7 منتشر شد که در آن انواع مدل‌های جدید و قدیمی پورشه را در حال مسابقه دادن با هم نشان می‌دهد.

Gran Turismo 7 یکی از چند بازی مهم و فرست پارتی سونی بود که در رویداد پلی استیشن شوکیس اخیر نیز حاضر بود. اخیرا سونی و استودیوی Polyphony Digital با منتشر کردن تریلری طرفداران را کمی بیشتر با گرافیک و گیم‌پلی این بازی شبیه‌ساز ریسینگ آشنا نمودند.

تریلر جدید Gran Turismo 7 منتشر شد

لازم به ذکر است که به‌جز تریلر، کازونوری یامائوچی، سازندا و کارگردان بازی‌های گرن توریزمو نیز با چند رسانه‌ی مختلف مصاحبه‌هایی انجام داد و در آن‌ها درباره‌ی بخش‌های مختلف گرن توریزمو 7 مثل طراحی فیزیک و سیستم آب‌و‌هوای این بازی اطلاعاتی را بیان کرد.

تریلر جدید Gran Turismo 7 منتشر شد

به تازگی تیزر تازه‌ای از جدیدترین نسخه از مجموعه گرن توریزمو انتشار یافته است که در آن نگاهی سریع به انوع مدل‌های مختلفی از پورشه که در این بازی وجود دارد، می‌اندازیم. در این تیزر ۳۰ ثانیه‌ای مدل‌های تازه‌ای مثل 917K و 917 Living Legend نشان داده می‌شود و همچنین چند مدل دیگر از شرکت خودروسازی پورشه نیز نمایش داده می‌شوند که قبلا در نسخه‌های قبلی گرن توریزمو هم وجود داشتند. علاوه بر این، در تیزر جدید بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی هم نشان  داده می‌شود. این تیزر را از این لینک در یوتیوب ببینید.

Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس یا همان ۱۴ اسفند ماه برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و سازندگان نیز تایید نموده‌اند که بخش چندنفره‌ی گرن توریزمو 7 از بازی بین نسلی پشتیبانی می‌کند که یعنی بازیکنان PS4 و PS5 می‌توانند با یکدیگر بازی را تجربه کنند و در این بین هم، بازیکنان برای تجربه‌ی بیشتر بخش‌های بازی مثل کمپین تک‌نفره‌ی آن، باید همیشه به اینترنت اتصال داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید Gran Turismo 7 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر