;
coinex

کنسل شدن وان پلاس 9 تی رسماً تائید شد

کنسل شدن وان پلاس 9 تی توسط کمپانی وان پلاس رسما تائید شد و مطابق آن دیگر قرار نیست این گوشی در سال 2021 رونمایی شود و عرضه آن به زمان دیگری موکول شد.

به گفته مدیرعامل وان پلاس قرار نیست در نیمه دوم سال جاری شاهد عرضه و رونمایی از پرچمدار این کمپانی باشیم و احتمالا عرضه این گوشی به زمان دیگری موکول می‌شود.

وی همچنین اعلام نمود که پرچمدار سال آینده این شرکت بر مبنای یک سیستم عامل جدید خواهد بود و در این راستا با شرکت بی بی کی الکترونیکز همکاری خواهد داشت. وان پلاس در سری T همواره بر کیفیت تمرکز زیادی داشت و تمام تلاش خود را می‌کرد که مشخصات فنی جدیدی را ارائه نماید.

کنسل شدن وان پلاس 9 تی

کمپانی وان پلاس می‌گوید که قرار نیست وان پلاس 9 تی عرضه شود و وان پلاس 8 تی فعلا برترین پرچمدار این برند خواهد ماند. مدیرعامل این برند صراحتا اعلام کرده است که تصمیمی برای عرضه سری T ندارند.

کنسل شدن وان پلاس 9 تی رسماً تائید شد
مشخصات فنی وان پلاس 9 تی / عرضه وان پلاس 9 تی / رونمایی از وان پلاس 9 تی

طرفداران این برند، همگی انتظار رونمایی از سری جدید این گوشی بودند. قرار است که وان پلاس با اوپو همکاری‌هایی داشته باشد و دو سیستم عامل این دو شرکت با هم ادغام شوند و از ترکیب آنها سیستم عامل جدیدی ساخته شود. البته طبق گفته‌ها قرار نیست ویژگی‌های یونیک این دو کمپانی محو شود و صرفا در کدهای پشتیبانی یکسان خواهند بود.

این سیستم عامل از هر دو سیستم عامل ویژگی‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیری مانند سرعت و روان بودن و قابل اعتماد و هوشمند بودن را می‌گیرد. قرار است نتایج این ادغام در سال آینده روی پرچمدار بعدی این کمپانی اجرا شود.

در پی چنین ادغامی طی ماه‌های اخیر کارمندان دو شرکت تعدیل شده‌اند و این امر موجب اخراج شدن افراد بسیاری شده است. اوپو طی سال‌های اخیر رشد خوبی داشته و هر دو شرکت اعلام کرده‌اند که برای پیشرفت چنین تعدیلی نیاز بوده است.

قرار است که تیم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر دوشرکت با هم ترکیب شوند و روی توسعه سیستم عامل جدید کار کنند و باید نتایج را در پرچمداران بعدی این دو کمپانی دید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص کنسل شدن وان پلاس 9 تی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر