;
coinex

پیش‌فروش محصولات زامیاد 31 شهریور 1400

پیش‌فروش محصولات زامیاد 31 شهریور 1400 انجام خواهد شد و طی آن سه محصول از این شرکت به فروش می رسند. تحویل خودروها نیز در بهمن ماه صورت خواهد گرفت.

طبق اعلام رسمی شرک زامیاد قرار است که روز چهارشنبه در تاریخ 31 شهریور ماه 1400 سه محصول از شرکت زامیاد برای فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

متقاضیانی که تمایل دارند در طرح پیش‌فروش زامیاد شرکت نمایند می‌توانند در تاریخ 31 شهریور ماه 1400 و از ساعت 10 صبح، با مراجعه به سایت سایپا و ثبت نام در آن نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند. در ادامه همراه تکراتو باشید.

پیش‌فروش محصولات زامیاد 31 شهریور 1400

مطابق اعلام سایپا، قرار است که در این پیش‌فروش سه محصول نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال و پادرا پلاس به فروش برسد. مطابق اعلام دقیق این شرکت، متقاضیان می‌بایست در ابتدا مبلغی را تحت عنوان علی الحساب و پیش‌پرداخت واریز نمایند و مابقی مبلغ را در موعد تحویل گرفتن خودرو تسویه نمایند.

پیش‌فروش محصولات زامیاد 31 شهریور 1400

در این طرح پیش‌فروش برای نیسان تک سوز آپشنال باید حدود 106 میلیون تومان و برای نیسان دوگانه سوز آپشنال 115 میلیون تومان پیش پرداخت واریز نمائید. مبلغ علی الحساب پادرا پلاس نیز 133 میلیون تومان خواهد بود. الباقی مبالغ در روز تحویل و با نرخ آن زمان تسویه خواهد شد.

در خصوص موعد تحویل نیز باید بگوییم که در بهمن 1400 خودروهای مذکور تحویل ثبت نام کنندگان می‌شود. برای ثبت نام در طرح پیش‌فروش محصولات زامیاد 31 شهریور 1400 باید به سایت سایپا ایران کار مراجعه نمائید.

متقاضیانی که برای بار اول می‌خواهند اقدام به ثبت نام کنند باید در سامانه مذکور ثبت نام نمایند و پس از آن نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام کنند. پس از آن با ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب خودرو مورد نظر باید نسبت به واریز مبلغ اقدام فرمائید. در پایان کد رهگیری به کاربر داده می‌شود که با آن می‌تواند در تاریخ اعلام شده به نمایندگی‌های منتخب جهت دریافت خودرو مراجعه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش‌فروش محصولات زامیاد 31 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر