coinex
راهنمای خرید تکراتو

فیسبوک از پورتال گو و پورتال پلاس رونمایی کرد ؛ مشخصات فنی و قیمت

فیسبوک از پورتال گو و پورتال پلاس رونمایی کرد ؛ مشخصات فنی و قیمت این دو دستگاه نیز توسط فیسبوک برای اولین بار رونمایی کرده است.

فیسبوک دو دستگاه «پورتال» جدید برای تماس‌های ویدیویی معرفی نموده که یکی از آن‌ها برای اولین بار مجهز به باتری گشته است. اسامی این دو دستگاه جدید پورتال گو و پورتال پلاس است که به ترتیب قیمت‌هایی معادل با ۱۹۹ و ۳۴۹ دلار خواهند داشت و به زودی وارد بازار خواهند شد.

فیسبوک از پورتال گو و پورتال پلاس رونمایی کرد

دستگاه اول پورتال گو دارای نمایشگری ۱۰ اینچی با طراحی قابل حمل و باتری مستقل است. دستگاه دوم پورتال پلاس است که دارای نمایشگری ۱۴ اینچی با طراحی ظریف‌تری است. فیسبوک این دو دستگاه را از تاریخ ۲۷ مهر یا همان ۱۹ اکتبر وارد بازار خواهد کرد.

پورتال گو دارای دوربینی با زاویه دید عریض است که قابلیت ردیابی کاربر را دارد و برای اولین بار از باتری استفاده می‌کند بنابراین فاقد نیاز به جریان پیوسته برق است. از طرفی، پورتال پلاس مثل نسل قبلی است و فقط فاقد قابلیت چرخش نمایشگر از حالت عمودی به افقی است. هر دو نمایشگر جدید فیسبوک، پوشش فیزیکی شاتر دارند که حافظ حریم خصوصی کاربر است.

فیسبوک از پورتال گو و پورتال پلاس رونمایی کرد ؛ مشخصات فنی و قیمت

هدف از طراحی محصولات پورتال فیسبوک، برقراری تماس‌های صوتی است که به همین سبب در تازه‌ترین نسخه نرم‌افزار این دو دستگاه بیشتر بر تماس‌های ویدیویی از راه دور متمرکز گشته است. ورژن جدید برنامه تقویم در این دو دستگاه خواهد توانست که با سرویس Outlook یا گوگل سینک گردد و قابلیت برقراری مستقیم تماس از صفحه خانگی پورتال فراهم گشته است.

اکنون همه دستگاه‌های پورتال از سرویس‌های «زوم»، «بلوجینز»، «وبکس» و «گوتومیتینگ» پشتیبانی می‌نمایند و در آینده نیز قابلیت استفاده از سرویس مایکروسافت «تیمز» به این دستگاه‌ها افزوده می‌شود. فیسبوک همچنین قابلیتی به نام Portal for Business را معرفی نموده که برای مدیریت دستگاه‌های پورتال توسط شرکت‌ها کاربردی است. پورتال مینی ۸ اینچی از رده خارج می‌گردد ولی پورتال تی‌وی و پورتال ۱۰ اینچی ۲۰۱۹ همچنان در دسترس باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیسبوک از پورتال گو و پورتال پلاس رونمایی کرد چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر