coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال کالاتا (KALA) [+تحلیل تکنیکال]

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال کالاتا (KALA) نیز مانند دیگر رمزارزها فراز و فرودهای زیادی داشته است. در ادامه ضمن آشنایی با بررسی قیمت این رمزارز با ما باشید.

معرفی کالاتا: پروتکل یا ارز دیجیتال کالاتا (Kalata) یک پلت فرم Defi پشتیبانی شده توسط موتور peer-to-pool است که تقریبا هر دارایی را می توان معامله کرد، چه کالا یا سهام و هر مشتقات دیگر و ارز دیجیتال آن با نماد KALA در مارکت کریپتوکارنسی شناخته می شود. پروتکل کالاتا قصد دارد آینده روابط مالی را دوباره از نو تعریف کند. این سیستم قیمت سهام یا دارایی و کالاها را از طریق یک اوراکل قیمت غیرمتمرکز می خواند. کالاتا در بلاکچین بایننس اسمارت چین و تحت استاندارد BEP20 شناخته می شود. به دلیل تورم، هولدر های توکن KALA توکن های اضافی پاداش می گیرند.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال کالاتا (KALA)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال کالاتا

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز کالاتا است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز کالاتا کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (1 Minute)، یک ساعتی (1 Hour) و یا بازه زمانی یک ماهه (1 Month). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت کالاتا را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن ها به قرار زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار عقربه‌ای این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

نمودار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کالاتا (KALA)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش هایی است که برای پیش بینی قیمت روز کالاتا و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از نمودار تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز KALA می توانید استفاده کنید.

نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ای ارز دیجیتال کالاتا (KALA) از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را برگزینید تا تحلیل تکنیکال قیمت به نمایش درآید.

نمودار تکنیکال این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

بهترین کیف پول توکن KALA

ارز دیجیتال KALA را میتوانید در کیف پول های مطرح ارزهای دیجیتال نگهداری کنید. در ادامه فهرستی از این کیف پول ها را خواهید دید:

  • کیف پول کوینومی
  • کیف پول متامسک
  • کیف پول تراست والت
  • کیف پول اتمیک
  • کیف پول سخت افزاری لجر

پیش بینی قیمت و آینده رمزارز KALA

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال کالاتا (KALA)
قیمت لحظه ای ارز دیجیتال کالاتا (KALA)

کالاتا برنامه و اهداف جذابی دارد و در صورتی که بتوانید به این هدف ها دست پیدا کند می توانیم انتظار آینده روشنی را برای این پروژه داشته باشیم. پلتفرم های حوزه فعالیت های مالی به دلیل کارآمد بودن نقش مهمی در بازار کریپتو دارند و Kalata نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای پیش بینی قیمت رمزارزها لازم است فاکتورهای متعددی مثل Roadmap، اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت اهداف و اقبال و استقبال فعالان حوزه ارز های دیجیتال رمزنگاری شده و غیره را بررسی کنیم و با در نظر گرفتن تحلیل های تکنیکال و بنیادی یا همان فاندامنتال بتوانیم حدس بزنیم روند رشد یا افت به چه صورت خواهد بود.

به دلیل تورم، دارندگان توکن کالا KALA با توکن های اضافی پاداش می گیرند. به دست آوردن هزینه معاملات برای دارایی های مصنوعی از طریق صرافی Kalata صورت میگیرد. هر کس می تواند با پرداخت KALA پیشنهاد خود را ارائه دهد. فقط کاربرانی که توکن کالا KALA را دارند می توانند در رای گیری حاکمیتی شرکت کنند. ما در ادامه با ابزارهای تحلیل تکنیکال، آینده این رمزارز را بررسی می کنیم.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص قیمت امروز KALA چیست؟ آینده را چگونه می‌بینید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر