;
coinex

فروش فوق العاده ایران خودرو 1 مهر ماه 1400 [+نحوه ثبت نام]

از فردا مورخ 1 مهر ماه 1400 تا 3 مهر متقاضیان می توانند در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو 1 مهر ماه 1400 ثبت نام نمایند. خودروی این طرح رانا پلاس خواهد بود.

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه رانا پلاس، سقف شیشه‌ای با موتور تی یو فایو پی از فردا مورخ 1 مهر ماه 1400 شروع می‌شود و تا 3 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

ساعاتی پیش ایران خودرو از طرح فروش فوق العاده خود در مرحله بیست و سوم رونمایی کرد. قرار است که از فردا پنجشنبه ثبت نام برای قرعه‌کشی آغاز شود و تا شنبه ادامه یابد. موعد تحویل خودرو رانا پلاس 3 ماهه خواهد بود و متقاضیان از فردا مجاز به ثبت نام در سایت هستند.

فروش فوق العاده ایران خودرو 1 مهر ماه 1400

بیست و سومین طرح فوق العاده محصولات ایران خودرو، این بار با عرضه رانا پلاس از فردا 1 مهر ماه آغاز می‌شود و تا 3 مهر ماه ادامه می‌یابد. لازم به ذکر است متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت رسمی ایران خودرو و با دریافت رمز عبور و نام کاربری نسبت به ثبت نام در قرعه‌کشی اقدام نمایند.

فروش فوق العاده ایران خودرو 1 مهر ماه 1400

پس از ثبت نام در سایت به متقاضیان کد پیگیری اختصاصی داده می‌شود و هنگامی که مهلت ثبت نام تمام شود، با نظارت مراجع ذی‌صلاح قرعه کشی انجام می‌شود و معمولا ساعاتی بعد روی سایت قرار می‌گیرد و پیامکی نیز برای برندگان ارسال می‌گردد.

از جمله شرایط عمومی برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو 1 مهر ماه 1400 این است که باید از آخرین دریافت خودرو از طرق قرعه کشی حداقل 48 ماه گذشته باشد و نباید به نام متقاضیان پلاک فعالی وجود داشته باشد. داشتن گواهینامه الزامی است و برندگان حق واگذاری خودرو را به اشخاص ثالث ندارند.

در این طرح قرار است که خودرو رانا پلاس، سقف شیشه‌ای با گیربکس شش دنده عرضه شود. متقاضیان می‌توانند در زمان تحویل این خودرو را در سه رنگ سفید، نقره‌ای و خاکستری تحویل بگیرند. قیمت نهایی و مصوب رانا پلاس 1,934,227,234 ریال است و موعد تحویل سه ماهه می‌باشد. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت خودرو و پس از گذشت یکسال نسبت به فک رهن و چاپ سند اقدام نمایند. برای اطلاعات تکمیلی و بیشتر می‌توانید به سایت رسمی ایران خودرو مراجعه نمائید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش فوق العاده ایران خودرو 1 مهر ماه 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر