;
coinex

آموزش خرید یوسی پابجی موبایل از سایت خارجی

آموزش خرید یوسی پابجی موبایل از سایت خارجی ؛ در حال حاضر پابجی موبایل از پر کاربرترین بازی‌های ویدئویی در سرتاسر جهان است که طرفداران بسیاری دارد.

به طوری که کاربران بازی پابجی موبایل به صدها میلیون نفر می‌رسد و تقریبا در تمام کشورها می‌توان کاربران آن را یافت. ایران نیز از دیگر کشورها مستثنی نیست و چندین میلیون نفر از کاربر پابجی موبایل در کشور ایران ساکن هستند. اما به دلایل سیاسی و اقتصادی، برای کاربران ایرانی پابجی برخی مشکلات وجود دارد که نمی‌توانند از برخی ابزار برای افزایش هیجان و سطح بازی خود استفاده کنند. شاید شما هم تا به حال با این مشکلات برخورد داشته‌اید.

یوسی پابجی موبایل، نامی آشنا برای کاربران پابجی موبایل است و برای آن‌ها ارزش زیادی دارد. به طوری که تا به حال میلیون‌ها کاربر این بازی، خرید یوسی پابجی موبایل را تجربه کرده‌اند. کاربران برای اینکه بتوانند بازی بهتری در نبردها ارائه دهند و به هیجان آن بیفزایند، به یوسی پابجی موبایل نیاز دارند. بزرگ‌‌ترین مشکل کاربران ایرانی در بازی پابجی موبایل، خرید یوسی پابجی موبایل از داخل بازی است که به دلایل مختلف پروسه بسیار دشواری دارد. به همین دلیل کاربران اکثرا به دنبال خرید یوسی از سایت‌های خارجی هستند؛ در این مقاله به پروسه و مشکلات خرید یوسی از سایت‌های خارجی می‌پردازیم.

شیوه‌های خرید یوسی پابجی موبایل

از آن جایی که خرید یوسی پابجی موبایل برای کاربران ایرانی پروسه بسیار دشوار و هزینه بری دارد، شیوه‌های مختلفی برای این کار به وجود امده است. به طوری که امروزه دیگر کاربران ایرانی با مشکلات سابق رو به رو نیستند و راحت‌تر از قبل می‌توانند خرد خود را انجام دهند. شناخت این شیوه‌های باعث می‌شود با در نظر گرفتن شرایط و امکانات موجود، بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برگزینید.

اولین و عمومی‌ترین شیوه، خرید یوسی بازی پابجی موبایل از فروشگاه موجود داخل بازی پابجی موبایل است. فروشگاه اصلی یوسی پابجی موبایل در داخل بازی پابجی قرار دارد و افراد برای خرید آن نیازمند پرداخت دلار هستند. اما این خرید برای کاربران ایرانی تقریبا غیر ممکن است؛ زیرا برای اینکار افراد باید ویزا کارت یا حساب پی پل داشته باشند تا بتوانند این پرداخت بین المللی را انجام دهند. در شرایط فعلی مردم ایران نمی‌توانند چنین حساب‌هایی برای خود افتتاح کنند؛ مگر اینکه در یکی از کشورهای خارجی اقامت داشته باشند، که البته تعداد چنین افرادی بسیار کم است.

شیوه دوم، خرید یوسی پابجی موبایل از سایت‌های خارجی است. برخی وبسایت‌ها به صورت مستقل فروش یوسی پابجی موبایل را انجام می‌دهند و افراد می‌توانند از آن‌ها برای اکانت پابجی خود یوسی خریداری کنند. امروزه کاربران ایرانی پابجی موبایل به دنبال پیدا کردن راهی برای خرید یوسی از وبسایت‌های خارجی هستند. این کار می‌تواند در چند نوع انجام گیرد و افراد باید برخی شرایط را داشته باشد تا بتوانند خرید خود را ثبت کنند. در ادامه مطلب به توصیحات بیشتری از این روش می‌پردازیم.

شیوه آخر که به شدت به کاربران توصیه می‌شود، خرید یوسی پابجی موبایل از وبسایت‌های داخلی است. زیرا امروزه وبسایت‌های زیادی فروش یوسی پابجی موبایل با کیفیت و در تعداد مختلف را انجام می‌دهند و افراد کار بسیار ساده‌ای در خرید یوسی از این وبسایت‌های خواهند داشت. جالب است بدانید این وبسایت‌های هیچ کارمزدی از شما طلب نمی‌کنند و می‌توانید یوسی پابجی را با قیمت جهانی آن و قیمت روز دلار خریداری کنید. امروزه حتی فروشگاه‌هایی وجود دارد که نماد اعتماد الکترونیکی رسمی را گرفته‌اند و کاملا معتبر هستند.

چگونه می‌توان از وبسایت‌های خارجی یوسی خریداری کرد؟

خرید یوسی ارزان از افغانستان
آموزش خرید یوسی پابجی موبایل از سایت خارجی

خرید یوسی پابجی موبایل از وبسایت‌های خارجی دشواری‌های مختلفی دارد. به این صورت که شما در پیدا کردن وبسایتی معتبر برای خرید، کار سحتی خواهید داشت و اگر کلاهبرداری در این میان صورت بگیرد هیچ کاری نمی‌توانید برای پس گرفتن پول خود انجام دهید. البته همواره پیدا کردن وبسایت‌های معتبر فروشنده یوسی پابجی ممکن است و با کمی تحقیق می‌توانید معتبرترین وبسایت را بیابید؛ اما به طور کلی چنین ریسک‌هایی وجود دارد.

برای اینکه بتوانید از وبسایت‌های خارجی یوسی پابجی موبایل خریداری کنید، باید یک حساب بانکی بین المللی داشته باشید تا بتوانید ارزهای مختلف را به حساب افراد خارجی واریز کنید. با توجه به این که در کشور ایران دسترسی مستقیمی به چنین قابلیت‌هایی ندارید، باید آن را در نظر داشته باشید. در انتهای مقاله به شیوه افتتاح حساب بانکی بین المللی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile) بگیریم؟

ابتدای پروسه سفارش یوسی پابجی موبایل، شما باید فرم ثبت سفارش وبسایت را پر کنید. در این فرم باید اطلاعاتی نظیر بسته مورد نظر، تعداد یوسی، آی دی کارکتر، نام کاربری و مواردی مشابه را بنویسید. همواره دقت کردن در تکمیل فرم ثبت نام به تمام افراد توصیه می‌شود؛ زیرا اگر اطلاعات اکانت خود را اشتباه وارد کنید، تمام یوسی خریداری شده به اکانت فرد اشتباهی واریز خواهد شد. با توجه به میزان دشواری‌های این پروسه و مبلغی که پرداخت می‌کنید، قطعا این اتفاق برای شما خوشایند نخواهد بود.

یکی از روش هایی که کاربران ایرانی اکثرا استفاده می‌کنند انتقال یوسی پابجی موبایل است. که به ظاهر روش خوبی است ولی مشکلاتی نیز به همراه دارد. پیشنهاد ما به شما خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های ایرانی یا خارجی است. سایت های هندی و افغانستانی اکثرا قیمت های ارزان تری نسبت به سایت های اروپایی و آمریکایی دارند.

پس از تکمیل فرم ثبت سفارش، مبلغی به عنوان هزینه خدمات درخواستی برایتان نمایان می‌شود. شما برای اینکه یوسی پابجی موبایل درخواستی خود را داشته باشید، باید آن مبلغ را پرداخت کنید. قطعا مشاهده کرده‌اید که شیوه‌های مختلفی برای پرداخت مبالغ بین المللی وجود دارد. شما می‌توانید این پرداخت را با حساب پی پل، ویزا کارت و حساب‌های مشابه به صورت آنلاین انجام دهید.

تنها چند دقیقه بعد از پرداخت می‌توانید یوسی‌های خریداری شده را در اکانت خودتان مشاهده کنید. در وبسایت‌های خارجی هیچگونه محدودیت برای ایرانیان وجود ندارد و شما فارغ از ملیت خودتان می‌توان خرید خود را انجام دهید. اما بزرگ‌ترین مشکلی که این کار را دشوار ساخته و باعث شده عده کثیری از ایرانیان نتوانند از وبسایت‌های خارجی خرید کنند، وجود محدودیت برای ایرانیان در افتتاح حساب پی پل است. اما چگونه برخی از افراد حساب پی پل دارند و آن را افتتاح کرده‌اند؟

افتتاح حساب پی پل برای ایرانیان

یوسی ارزان با پی پل برای ایرانیان
آموزش خرید یوسی پابجی موبایل از سایت خارجی

پی پل یکی از محبوب‌ترین و بهترین حساب‌های بانکی برای خریدهای بین المللی است که مردم در سرتاسر جهان به خدمات آن دسترسی دارند. اما شرکت پی پل به طور کلی کاربران ایرانی را تحریم کرده و خدمات خود را در دسترس مردم ایران نمی‌گذارد. به همین دلیل امروزه معدود افرادی پیدا می‌شود که حساب پی پل دارند و می‌توانند خرید و فروش بین المللی داشته باشند. از آن جایی که خرید یوسی از وبسایت خارجی نیازمند داشتن چنین حساب‌های بانکی است، تقریبا امکان این کار از بین می‌رود.

البته طبق معمول افرادی در ایران پیدا می‌شود که توانسته‌اند حساب پی پل برای خود باز کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند. این کار به دو صورت می‌تواند انجام گیرد. یکی اینکه در یکی از کشورهای خارجی اقامت داشته باشید و به عنوان شهروند آن کشور در پی پل حساب باز کنید؛ و راه دوم اینکه برای خود هویت اینترنتی جعلی بسازید و یک حساب فیک افتتاح کنید. در شیوه دوم بسیاری از قابلیت‌ها در دسترس شما نخواهد بود و تنها می‌توانید از برخی خدمات پی پل استفاده کنید.

چگونه می‌توانیم بدون دردسر برای اکانت خود یوسی پابجی موبایل بخریم؟

حالا که به یک نتیجه کلی از شیوه خرید یوسی پابجی از وبسایت‌های خارجی رسیدیم، احتمالا به دنبال راه بهتری هستید تا یوسی پابجی موبایل خریداری کنید. همانطور که ذکر کردیم، امروزه شما می‌توانید یوسی پابجی موبایل را از وبسایت‌های ایرانی و معتبر بخرید. زیرا ضمن اینکه می‌توانید از اعتبار آن مطمئن باشید، بلکه خرید خود را با قیمت روز و در کمترین زمان انجام می‌دهید. در حال حاضر این شیوه بهترین راه برای خرید یوسی پابجی موبایل شمرده می‌شود.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |