;
coinex

چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile) بگیریم؟

پابجی موبایل یکی از عناوین موفق سبک بتل رویال است که بسیار موفق بوده است. اما چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile) بگیریم؟

تردیدی نیست که پابجی یکی از موفق ترین عناوین سبک خود است. یک بازی منحصر به فرد و خاص که به لطف پیشگامی اش نسبت به کالاف دیوتی موبایل و برخی عناوین این روزها جذاب، حالا کاربران زیادی دارد.

البته محدودیت های پابجی موبایل در هند به عنوان یکی از کشورها با بیشترین گیمر فعال، و البته برخی کشورهای دیگر عاملی شد در مشکلات عدیده برای بازار آن. بازی ای که همه المان های لازم برای قرار گرفتن در لیست بهترین ها را دارد.

از آیتم های مختلف تا کاراکترهای دوست داشتنی و مپ های متنوع که با آپدیت های کاربردی بسیار کارامد خواهد بود. همه این موارد پابجی موبایل را به یکی از محبوبترین عناوین سالیان اخیر بدل کرده که در هر پلتفرمی وجود دارد. یکی از موارد مورد نیاز در پابجی، یوسی یا پول پابجی است. در جستار پیش رو به این میپردازیم که چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل درییافت کنیم. در نتیجه و در صورتی که این موضوع برایتان حائز اهمیت است برای گرفتن یوسی رایگان در PUBG Mobile با ما باشید.

چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile) بگیریم؟

در پابجی موبایل نیز مانند بازی های نسل جدید و امروزی، از همان ابتدای امر یکی از اهداف تیم بازی سازی، کسب درآمدهای درون شبکه ای است. در پابجی موبایل این درآمدزایی از طریق فروش یوسی صورت میگیرد. اما طبیعتا ذهن ایرانی به مانند هر مورد دیگری به چگونگی کسب یوسی رایگان در پابجی موبایل جلب می شود. البته شاید مقید کردن این موضوع به گیمرهای ایرانی صحیح نباشد. بر این اساس در ادامه قصد داریم شیوه گرفتن یوسی رایگان در PUBG Mobile را به شما آموزش دهیم.

اما آیا امکان گرفتن یوسی رایگان در PUBG Mobile فراهم است؟ خوشبختانه به این سوال باید پاسخ مثبت داد. در این مطلب به چگونگی دریافت یوسی رایگان در پابجی موبایل خواهیم پرداخت.

اما این نکته را در نظر بگیرید که پیش از ادامه آموزش گرفتن یوسی رایگان در PUBG Mobile باید همواره مواظب نرم افزارها و سایت هایی باشید که از شما می خواهند تا با کلیک روی یک لینک یا ارائه اطلاعات خاص و مواردی از این دست یوسی رایگان در پابجی موبایل دریافت کنید. این اپلیکیشن ها و وب سایت ها با این شیوه شما را درگیر بدافزارها و مشکلاتی از این قبیل می کنند.

فقط از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که توسط سایت های معتبر و یا انجمن های اسم و رسم دار بازی معرفی شده باشد که خود این کار هم نیاز به اعتماد به این انجمن ها دارد. در نتیجه توصیه می کنیم قید گرفتن یوسی رایگان در PUBG Mobile به این شیوه را بزنید.

بیشتر بخوانید: بهترین پلیر پابجی جهان کیست؟

یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile)

چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile) بگیریم؟

بازی پابجی موبایل همانطور که باید بدانید یک بازی آنلاین چند نفره است که در آن بازیکنان باید با تجربه اتفاقات و رخدادهای هیجان انگیزی مواجه هستند. آهنگ های جدید و خوب این بازی، ویژگی منحصر به فرد آن است.

یکی از مهمترین بخش های بازی پابجی موبایل به دست آوردن یوسی است زیرا هرچه یوسی بیشتری داشته باشید، امکانات ویژه ای قابل دریافت است و خریدها ساده تر خواهد بود. اما بسیاری از کاربران و پلیرها از صرف هزینه های زیاد برای موارد اینچنینی و خریدهای درون برنامه ای خوشحال نیستند و از سویی کسب رتبه ها و رکوردهای بیشتر در بازی را دوست دارند.

بر همین اساس ممکن است این سوال پیش بیاید مه آیا دریافت یوسی رایگان در پابجی موبایل میسر است و اگر آری به چه شیوه یا شیوه هایی این مهم امکان پذیر خواهد بود؟ در ادامه با تکراتو باشید تا به آموزش دریافت یوسی رایگان در پابجی موبایل بپردازیم. روش های دریافت یوسی رایگان در پابجی موبایل به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: آموزش دریافت لباس در بازی پابجی موبایل

شرکت در رقابت های Elite Royale Pass

چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile) بگیریم؟

با شرکت در رقابت های Elite Royale Pass و تکمیل کردن تمامی ماموریت هایی که به شما محول می شود، می توانید 600 یوسی به عنوان پاداش دریافت کنید. البته لازم به ذکر است که شما برای شرکت در این رقابت ها باید 600 یوسی بپردازید و پس از به پایان رساندن همه آن ها دوباره این میزان یوسی دریافت خواهید کرد.

دنبال کردن کانال یوتیوب پابجی

یکی از راهکارهایی که می توانید یوسی رایگان در پابجی موبایل به دست بیاورید، این است که سعی کنید صفحات پابجی در شبکه های اجتماعی را دنبال کنید و به طور خاص باید کانال یوتیوب پابجی را در نظر داشته باشید.

کانال های یوتیوب معمولا بازی هایی برای طرفداران به اشتراک می گذارند که به واسطه انجام و برنده شدن در آن ها شما می توانید به عنوان پاداش یوسی رایگان دریافت کنید. هرچه مهارت بیشتری داشته باشید، می توانید بازی های بیشتری را کامل کرده، در آن ها به پیروزی برسید و یوسی دریافت کنید.

شما همچنین می توانید اپلیکیشن های PlayerZon و MPL را دانلود کرده و با خیال راحت در آن کسب درآمد کنید و مقدار پولی که برای خرید یوسی نیاز دارید را جمع آوری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی

بازی Bonus Challenge

چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile) بگیریم؟

شما می توانید با اجرای این بازی هر مقدار یوسی که نیاز دارید دریافت کنید. درواقع شما باید برای اجرای این بازی یک حساب یوسی داشته باشید و سپس UC Packages را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. در شرط بندی ها و تماشای تبلیغات و Bonus Challenge شرکت کنید و برای پاداش به شما یوسی تعلق می گیرد اما این روش کمی کند عمل می کند.

وب سایت pubskins

کفایت می کند اگر عبارت را pubskins را در گوگل جستجو کرده و سایت مدنظر را باز کنید. سپس آدرس ایملی که پابجی را با آن فعال کرده اید وارد کرده و در لحظه 100 یوسی رایگان دریافت کنید. سپس باید Your Referral link خود را با دیگر بازیکنان یا دوستانتان که در حال اجرای بازی هستند به اشتراک بگذارید. در ازای هر بار به اشتراک گذاشتن و استفاده دیگر بازیکنان از این لینک شما 50 یوسی رایگان در پابجی موبایل دریافت می کنید.  شما با استفاده از یوسی رایگان می توانید نسبت به خرید الایت پس، اسکین، لباس، ماشین و مواردی که در بازی موثرند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل

دریافت یوسی مجانی از Google Opinion Rewards

چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile) بگیریم؟

شما به سادگی می توانید برنامه Google Opinion Rewards را از گوگل دانلود کنید. این برنامه نیازمند این است که کاربر در ازای دریافت پاداش به سوالات و نظرسنجی ها جواب بدهد. این نظرسنجی ها یا سوروی ها بسیار آسان هستند و با انجام آن ها مقدار قابل توحهی پول در حساب گوگل پلی خود دریافت می کنید. وقتی این مقدار به حد کافی رسید می توانید از آن برای خرید آیتم های پلی استور اقدام کنید. در ادامه برای اینکار باید مراحل زیر را دنبال کنید.

قدم اول: نصب برنامه Google Opinion Rewards : گوگل پلی را در گوشی اندرویدی تان باز کنید و Google Opinion Rewards را سرچ کنید و این برنامه را نصب کنید.

قدم دوم: انجام یک سوروی: ممکن است که برای بار اول که از این برنامه استفاده میکنید، پاداشی دریافت نکنید اما بعد از انجام چند سوروی شروع به دریافت پاداش میکنید.

قدم سوم: بازی پابجی موبایل را باز کنید: حالا  بازی را باز کنید و به قسمت پرداخت UC (UC Purchase) بروید. در اینجا میتوانید با استفاده از پاداش هایی که با برنامه Google Opinion Rewards بدست آوردید خرید کنید. کافی است روش خرید (method of payment) را روی Google Play Balance بگذارید. بعد از خرید، مقدار انتخابی UC به اکانت پابجی شما اضافه میشود.

بیشتر بخوانید: بهترین تنظیمات پابجی موبایل

برنامه Zupee Gold

برنامه های زیاد مشابهی مانند Zupee Gold برای دریافت پاداش وجود دارد. در این برنامه ها شما باید به سوالات ساده پاسخ دهید و پاداش شما را به صورت خودکار به والت واریز می شود. شما می توانید با استفاده از پاداش این برنامه در پابجی نسبت به خرید یوسی اقدام کنید.

گیفت کارت گوگل پلی

چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile) بگیریم؟

در برخی از سایت ها یا اپلیکیشن هایی مثل appKarma با انجام دادن وظایفی که در آنها شرح داده شده است گیفت کارت گوگل پلی رایگان دریافت میکنید. کافی است در این سرویس ها ثبت نام کنید و وظایف آنها را انجام دهید تا امتیاز دریافت کنید. با این امتیاز ها میتوانید گیفت کارت گوگل پلی بخرید و سپس با آن UC بخرید، بدون دخالت هیچ پول واقعی.

سوروی های آنلاین دیگر

علاوه بر این، موارد زیادی مانند Google Opinion Rewards یا  appKarma وجود دارند که شما با تکیه به آن ها پاسخ به سوالاتی خاص می توانید پاداشی دریافت کرده و یوسی کسب کنید. همانطور که در قسمت های قبلی ذکر کردیم، شما باید به مانند موارد قبلی پاسخ سوالاتی را بدهید تا پاداش به اکانت شما افزوده شود. برای پاداش بیشتر مثل همیشه سوالات را با دقت بخوانید و پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید: هک پابجی موبایل برای اندروید و آیفون

الایت رویال پس در پابجی موبایل

چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل (PUBG Mobile) بگیریم؟

بهترین روش دریافت یوسی مجانی در پابجی موبایل استفاده از Elite Pass است. در الایت پس با برخی ماموریت های خاص در کل 600 یوسی دریافت می کنید. شما باید الایت پس را خریداری کرده و ماموریت های RP آن را کامل کنید. قیمت خرید الایت پس البته 600 یوسی است و بازیکان باید با انجام این کار مقدار یوسی که پرداخت کرده اند را پس بگیرند.

اعتبار رایگان گوگل پلی

گوگل پلی به صورت تصادفی اعتبار رایگان به کاربران می دهد. با این اعتبار می توانید UC پابجی بخرید. بازیکنان می توانند مقداری که می خواهند خرج کنند را انتخاب کنند. این مبلغ به صورت خودکار از اعتبار گوگل پلی کسر میشود. بنابراین UC را میتوان با نرخ و قیمت کمتری خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص یوسی رایگان در پابجی موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (18 نظر)

    51942814831من‌100000میخاستم

    پاسخ

    51942814831من100000میخاستم

    پاسخ

    سلام یوسی رایگان میخاستم

    پاسخ

    من ۶۶۰یوسی میخاستم ۲دیقه یوسی بزنی اید اکانت 51581781397اسم اکانت ۝95亗JALIL۝

    پاسخ

    من ۳۶۰ تا یوسی میخوام

    پاسخ

    سلام من ۶۶۰یوسی رایگان میخاستم

    پاسخ

    سلام من ۶۶۰یوسی رایگان میخاستم تو بزنی ممنونم

    پاسخ

    من 60 یوسی میخام

    پاسخ

    من 60 تا یوسی میخوام

    پاسخ

    9990000یوسی میخوام

    پاسخ

    180000 یوسی می خوام

    پاسخ

    من ۱۰۰۰ یوسی میخوام
    ID :
    51655615760

    پاسخ

    من یوسی میخام

    پاسخ

    ۹۶۰یوسی میخام

    پاسخ

    خیلی عالی خیلی عالی

    پاسخ