;
coinex

خرید شماره مجازی از بزرگترین فروشگاه شماره مجازی ایران

خرید شماره مجازی از بزرگترین فروشگاه شماره مجازی ایران ؛ اگر برایتان جالب است که از شماره تلفنی کشور دیگری استفاده کنید، توصیه ما خرید شماره مجازی است.

با استفاده کردن از این شماره ها می توانید بدون داشتن سیم کارت فیزیکی از شماره کشورهای دیگر استفاده کنید. برخی از این شماره ها امکانات متفاوتی در اختیار شما قرار می دهند که در هنگام خرید می توانید بسته به نیازتان هر کدام را تهیه کنید. اما برخی اوقات برای ساختن این شماره ها مشکلاتی پیش می آید که بهتر است به صورت رایگان و با استفاده از برنامه های خارجی این کارها را انجام ندهید و حتماً از سایت هایی استفاده کنید که این شماره ها را به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه هم پیشنهادی برای شما داریم که می‌توانید از این طریق یک شماره اختصاصی برای خودتان داشته باشید و دیگر هیچ نگرانی بابت از دست رفتن و یا امنیت آن نداشته باشید. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید شماره مجازی از بزرگترین فروشگاه شماره مجازی ایران

شماره مجازی چیست؟

همان طور که از نام این شماره ها پیداست، به شماره تلفن هایی که به صورت مجازی هستند و وجود حقیقی ندارند شماره مجازی گفته می شود. از این شماره ها می توانید برای مقاصد مختلفی استفاده کنید که تمامی امکانات آن ها را در اختیارتان قرار می دهند و مثل سیم کارت های فیزیکی هستند که در دست داریم. اما با این تفاوت که به صورت اینترنتی می توانید از آن ها استفاده کنید. نحوه استفاده کردن از این سیم کارت ها به این گونه است که شما بدون تهیه کردن سیم کارت از اپراتور خاص می توانید تنها با نصب یک برنامه و یا ثبت نام کردن و ایجاد یک حساب کاربری در برخی از سایت های ارائه دهنده این شماره ها، خط تلفن خود را فعال کنید و از امکانات بی شمار آن استفاده کنید. این شماره ها برای بیشتر کشورها در دسترس است و می توانید در هر مکانی شماره مربوط به یک کشور دیگر را داشته باشید. به طور مثال اگر سایت شماره مجازی سر زده باشید لیستی را می بینید که این کشورها در آن قرار گرفته اند که می توانید به انتخاب خودتان هر کدام را استفاده کنید.

معمولا برخی شرکت ها یا اپلیکیشن ها هستند که این شماره ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهند اما استفاده کردن از این سرویس های رایگان برخی مشکلات را می تواند برای کاربران به همراه داشته باشد، از جمله نبود امنیت در استفاده کردن از آن ها، چون زمانی که شما از این سرویس های رایگان استفاده می کنید در واقع یک شماره به صورت اشتراکی در اختیار برخی از کاربران قرار داده می‌شود که همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند. حال مشکلی که در این بین پیش می‌آید این است که شما می خواهید حساب کاربری در یکی از شبکه‌های اجتماعی برای خود ایجاد کنید. اما با مشکلی مواجه می‌شوید که ممکن است امنیت شما را به خطر بیاندازد و تمامی اطلاعاتتان در این شبکه های اجتماعی از دست برود.

در این صورت توصیه می کنیم که حتما از سایت هایی استفاده کنید که این شماره ها را به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می دهند قطعاً استفاده کردن از سرویس های رایگان این عواقب را می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد. در صورتی که باز هم شما اطلاعاتی در این حساب ها نداشته باشید ممکن است پس از مدتی شماره از دسترس خارج شود. چون حجم استفاده از آن بالا است و کاربران زیادی ممکن است باعث شوند که این سرویس از دسترس خارج شود.

کاربرد شماره های مجازی

خرید شماره های مجازی می تواند کاربردهای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. یکی از اصلی ترین کاربرد ها را می‌توان استفاده کردن از این شماره ها برای ایجاد چندین حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی نام برد. شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه ها نیاز است که شما با استفاده کردن از شماره تلفن همراه حساب کاربری خود را تایید کنید. در این صورت اگر از شماره های مجازی استفاده کنید می‌توانید با استفاده کردن از برنامه هایی که در بالا گفته شد پیامک حاوی کد تایید را دریافت کنید و نسبت به ایجاد حساب کاربری اقدام کنید. این در حالی است که اگر بخواهید به صورت معمولی این کار را انجام دهید باید چندین سیم کارت فیزیکی را تهیه کنید که زحمات بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت. ابتدا این سیم‌کارت‌ها باید روی گوشی ها فعال باشند تا بتوانید پیامک تایید را دریافت کنید و اینکه اگر تنها از یک گوشی استفاده کنید، شما مجبور هستید که دائماً در حال تعویض سیم کارت های خود باشید. اما چه بهتر که از شماره ای استفاده کنید که با یک اپلیکیشن بتوان تمامی کارهای مربوط به آن را انجام داد و از امکانات آن استفاده کرد.

نکته قابل توجه دیگری که در این بین وجود دارد این است، زمانی که می خواهید در یک سایت خارجی ثبت نام کنید به دلیل تحریم هایی که صورت گرفته نمی توانید یک شماره ایرانی را وارد کنید. پس اگر سیم کارت حقیقی داشته باشید قطعاً این سیم کارت با پیش شماره ایران ثبت شده است و عملا نمی توانید از آن استفاده کنید. در چنین مواردی شماره های مجازی به کمک شما می آیند و شما می توانید با هزینه بسیار کمتری نسبت به سیم کارت های فیزیکی برای خرید شماره مجازی اقدام کنید. تمامی امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد همان امکاناتی است که سیم کارت های فیزیکی دارند. در برخی موارد هم شماره های مجازی امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

خرید شماره مجازی از بزرگترین فروشگاه شماره مجازی ایران
خرید شماره مجازی از بزرگترین فروشگاه شماره مجازی ایران

از جمله دیگر کاربردهای این شماره ها، برقراری تماس با افرادی است که در خارج از کشور زندگی می‌کنند. قطعا اگر شما بخواهید با این افراد ارتباط داشته باشید چندین راه بیشتر ندارید. ابتدا استفاده کردن از پیام رسان هایی که به صورت اینترنتی این کار را انجام می دهند. در این صورت هر دو فرد نیاز است که آنلاین باشند و در این پیام رسان حضور داشته باشند تا ارتباط برقرار شود.

طریقه دیگر هم استفاده کردن از شماره تلفن های داخلی است. شما می توانید با گوشی تلفن همراه خودتان با هر شهر یا کشوری تماس بگیرید. اما به چه قیمتی؟ این کار می تواند هزینه های بسیار زیادی برای شما به همراه داشته باشد که به هیچ وجه توصیه نمی شود از این روش استفاده کنید. چون نرخ تماس با هر کشوری متفاوت است و هزینه یک دقیقه مکالمه برابر است با خرید چند شماره مجازی است. پس می توانید از شماره های مجازی استفاده کنید و با هزینه بسیار اندکی با هر کدام از کشور ها تماس بگیرید. در زمان استفاده کردن از این شماره ها تنها نیاز است که  شما به عنوان دارنده شماره مجازی به اینترنت متصل باشید و شخصی که در خارج از کشور حضور دارد، نیاز نیست به اینترنت متصل باشد و شما می توانید همانند یک تماس تلفنی ساده با این شخص ارتباط برقرار کنید.

در بسیاری از اوقات پیش می آید که ما می خواهیم برای یک شرکت خارجی یا افرادی دیگر به نوعی تماس کاری داشته باشیم. می خواهیم از شماره هایی استفاده کنیم که در آن ها مشخص نشود که از مبدا ایران با آن ها تماس گرفته ایم. این کار می تواند به دلایل مختلفی صورت گیرد که یکی از مهم ترین آن ها بحث تحریم ها است. برخی از پروژه‌هایی که فریلنسرها به صورت دورکاری از شرکت‌های خارجی دریافت می‌کنند برای پرداخت هزینه با مشکلاتی روبرو می‌شوند که کارفرما با متوجه شدن این موضوع ممکن است کار را در اختیار این افراد قرار ندهد. در این صورت شخص می‌تواند با استفاده کردن و خرید شماره مجازی خود را از مبدا یک کشور دیگر معرفی کند و در هنگام پرداخت هزینه به روش های مختلفی مانند استفاده کردن از ارزهای دیجیتال دستمزد خود را دریافت کند.

گاهی اوقات هم با این مسئله روبرو می شوید که برای فرستادن رزومه می خواهید مطمئن شوید که از همان منطقه رزومه را برای شرکت مورد نظر ارسال می کنید و سپس با آن ها تماس بگیرید. طبق تجربه، ثابت شده استفاده کردن از شماره های محلی می تواند ارتباط بهتر و موثرتری را میان کارفرما و کارجو ایجاد کند. پس اگر می خواهید با شرکت خارجی ارتباط بگیرید می توانید با مراجعه به سایت شماره مجازی خط تلفنی که مختص به آن کشور است را دریافت کنید و ارتباطی بهتری با وی برقرار کنید.

خرید شماره مجازی بدون محدودیت

برای خرید چنین شماره هایی می توانید از طریق سایت های معتبری که وجود دارند این کار را انجام دهید. یکی از معتبرترین سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کند https://virtual-number.ir است که شماره های اختصاصی در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا با استفاده کردن از آن ها هیچ گونه نگرانی بابت تمامی مشکلات گفته شده نداشته باشند.
اگر شما هم می خواهید شماره هایی بدون محدودیت داشته باشید که ریپورت یا مسدود نشوند بهترین راه استفاده کردن از شماره های اختصاصی است. شماره های که به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد مانند سیم کارت حقیقی تنها در اختیار یک شخص و آن هم شما است و فرد دیگری نمی تواند از آن استفاده کند و هر اطلاعاتی که می خواهید می توانید روی این شماره تلفن ها ذخیره کنید، چون هیچ خطری وجود ندارد.
کافی است به آدرس گفته شده مراجعه کنید و در بین لیست کشورهایی که در اختیارتان قرار دارد کشور مورد نظر را انتخاب کنید و در کوتاه ترین زمان شماره مربوط به آن را دریافت کنید. قیمت خرید این سیم کارت ها نسبت به سیم کارت های حقیقی بسیار کمتر است و سایت شماره مجازی به شما تضمین می دهد که هزینه های دریافتی از سوی این فروشگاه اینترنتی نسبت به سایر همکاران خود منصفانه تر و ارزان تر است. پس اگر  قصد خرید شماره مجازی ارزان را دارید می توانید همین حالا نسبت به دریافت شماره تلفن خود اقدام کنید.

شماره مجازی واتساپ و شماره مجازی اپل آیدی از محبوب ترین و پرفروش ترین شماره مجازی ها داخل ایران میباشد که شما به راحتی میتوانید ان را از وبسایت شماره مجازی تهیه کرده  و با خیال راحت از شماره اختصاصی خود استفاده کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر