;
coinex

پخش زنده هندبال زنان ایران قزاقستان 3 مهر 1400 [رده بندی قهرمانی آسیا]

پخش زنده هندبال زنان ایران قزاقستان 3 مهر 1400 را با ما ببینید. تیم ایران که عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته از ساعت 18:30 امروز باید برای مدال برنز بجنگد.

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا که به میزبانی اردن در حال برگزاری است، عصر دیروز در مرحله نیمه نهایی رقابت ها مقابل کره‌جنوبی قرار گرفت.

ملی پوشان کشورمان که پیش از این با حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا و کسب سهمیه جهانی تاریخ‌ساز شده بودند، نتوانستند مقابل حریف خود پیروز شوند. بانوان کشورمان در این دیدار با نتیجه ۴۶ بر ۲۱ شکست خوردند و از رسیدن به فینال بازماندند.

پخش زنده هندبال زنان ایران قزاقستان 3 مهر 1400

پخش زنده هندبال زنان ایران قزاقستان 3 مهر 1400 [رده بندی قهرمانی آسیا]
ساعت پخش هندبال زنان ایران قزاقستان 3 مهر 1400 / ساعت پخش هندبال زنان ایران و قزاقستان 3 مهر 1400
تیم ملی هندبال بانوان کشورمان باید در دیدار رده‌بندی امروز برای کسب مدال برنز به مصاف قزاقستان برود. ملی‌پوشان پیش از این مقابل کویت، اردن، فلسطین و سوریه پیروز شده و مقابل ژاپن شکست خورده بودند.

ملی‌پوشان هندبال ایران در آخرین دیدارشان از مسابقات قهرمانی زنان آسیا باید از ساعت ۱۸:۳۰ برای کسب مدال برنز به مصاف تیم ملی قزاقستان بروند.

تیم ملی هندبال ایران در دور مقدماتی این مسابقات مقابل ژاپن شکست خورده و برابر اردن، فلسطین، سوریه و کویت به برتری دست یافته بود. ملی‌ پوشان هندبال ایران در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل کره جنوبی شکست خوردند تا در دیدار رده‌بندی مقابل قزاقستان به میدان بروند. فینال این رقابت‌ها نیز میان تیم‌های کره و ژاپن خواهد بود که این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ انجام خواهد شد. پخش زنده این مسابقه را از لینک های زیر دنبال کنید:

پخش زنده هندبال زنان ایران و قزاقستان 3 مهر 1400 از رادیو ورزش

پخش زنده هندبال زنان ایران و قراقستان 3 مهر 1400 از Asian Handball

نکته: پوشش تصویری بازی توسط این وب سایت ممکن است انجام شود و قطعی نیست!

نظر شما در خصوص پخش زنده هندبال زنان ایران قزاقستان 3 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر