;
coinex

پخش زنده میلان اسپزیا 3 مهر 1400 [هفته ششم سری‌ آ]

با پخش زنده میلان اسپزیا 3 مهر 1400 همراه ما باشید. امشب، میلان در چارچوب رقابت‌های هفته ششم سری‌ آ میهمان تیم اسپزیا خواهد بود.

با توجه به بازی‌های انجام شده‌ی هر دو تیم‌ در هفته‌های قبل، می‌توان نتیجه گرفت که رویارویی این دو تیم می‌تواند بازی پر گلی برای میلان رقم بزند. این تیم قدرتمند و بالانشین جدول رده‌بندی سری‌آ ایتالیا، تقریبا در تمام مسابقاتش در این فصل تا به این جای کار درخشیده است.

به نظر می‌رسد استفانو پیولی، سرمربی این غول فوتبال ایتالیا درصدد است که برای ماه ژانویه، ایسکو را جذب کند. البته ناگفته نماند که یوونتوس نیز ممکن است همچنین خیالی برای جذب این هافبک رئالی که در مسابقات اخیر نیمکت‌نشین بوده را در سر پرورانده باشد. در ادامه، با پخش زنده میلان و اسپزیا 3 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده میلان اسپزیا 3 مهر 1400

پخش زنده میلان اسپزیا 3 مهر 1400
ساعت پخش بازی میلان اسپزیا 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال میلان اسپزیا 3 مهر 1400

باید دید که آیا اسپزیا در مقابل تیم پرافتخار و قوی میلان در این دیدار حرفی برای گفتن دارد یا نه. باید گفت که اسپزیا در قعر جدول جای گرفته و برای صعود به جایگاه بالاتر باید از سد تیم‌های بزرگی بگذرد که میلان یکی از آن‌ها خواهد بود. شاید برتری در این دیدار بتواند برای اسپزیا مانند یک نیرومحرکه عمل کند تا بازی‌های بعدی‌اش را با انگیزه بیشتری انجام دهد.

سؤال می‌تواند این باشد که آیا این عقاب‌های کوچک که مشکلات زیادی از سقوط به سری بی و ورشکستگی گرفته تا تأسیس دوباره را در گذشته از سر گذرانده‌اند، قادر هستند در این دیدار پیروز میدان باشند یا خیر. مهارت، تلاش و آمادگی می‌تواند سه فاکتور مهم برای پیروزی در این نبرد باشد. برای تماشای پخش زنده میلان و اسپزیا 3 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ آپ تبلیغات را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال میلان اسپزیا 3 مهر 1400 از CBS Sport

پخش زنده فوتبال میلان اسپزیا 3 مهر 1400 از Super sport

پخش زنده فوتبال میلان و اسپزیا 3 مهر 1400 از DAZN

پخش زنده میلان اسپزیا 3 مهر 1400
ساعت پخش بازی میلان اسپزیا 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال میلان اسپزیا 3 مهر 1400

نظر شما در مورد پخش زنده میلان اسپزیا 3 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر