;
coinex

تریلر و تاریخ پخش Extraction 2 نتفلیکس با بازی کریس همسورث

کمپانی نتفلیکس اولین تریلر و تاریخ پخش Extraction 2 را طی رویداد تودوم پخش کرده است و ساخت این فیلم به طور رسمی تایید گردیده است.

فیلم استخراج در سال 2020 میلادی بر سرویس آنلاین نتفلیکس منتشر گردیده است و به موفقیت خوبی برای این سرویس تبدیل گردید. فیلم استخراج، فیلمی اکشن با بازی کریس همسوورث (Chris Hemsworth) بود که در پی موفقیت آن، احتمال تولید دنباله آن بسیار زیاد به نظر می‌رسید.

تریلر و تاریخ پخش Extraction 2

شرکت نتفلیکس تیزری برای فیلم استخراج 2 پخش نموده که افزون بر تایید تولید این فیلم، نشان می‌دهد که شخصیت تایلر رک با بازی کریس همسوورث از ثانیه‌های پایانی و خونین فیلم قبلی زنده مانده بود و قرار است داستان‌ها و ماجراجویی‌های خود را در فیلم دوم ادامه داد.

فیلم اول استخراج به کارگردانی سم هارگریو (Sam Hargrave) است که سابقه‌ی کارگردانی سریال ماندلورین (The Mandalorian) را در کارنامه خود داراست. فیلم‌نامه فیلم استخراج هم توسط جو روسو (Joe Russo) نوشته شده است که در گذشته کارگردانی فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) را داشته است. در کنار بهترین انیمیشن های 2022 که بسیاری از تولیدات سینمایی جدی را در سال آتی خواهیم داشت، این فیلم یکی از بهترین فیلم های 2021 است که قبل از شروع سال 2022 باید انتظار آن را کشید.

تریلر و تاریخ پخش Extraction 2

اما داستان فیلم استخراج چه بود؟ در این فیلم یک مزدور و مامور مخفی به نام تایلر رک به بنگلادش سفر خواهد کرد تا پسر دزدیده شده یک رییس مواد مخدر را نجات بدهد. فیلم استخراج توانست تا به خوبی خود را به عنوان یک فیلم اکشن واقعی معرفی نماید. کارگردانی فیلم استخراج ۲ هم برعهده‌ی خود سم هارگریو است.

طبق گفته‌های جو روسو در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، ساخت و فیلمبرداری فیلم استخراج ۲ قرار است در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی شروع گردد و به احتمال زیاد یک سال بعد از آن یعنی در ۶ می سال ۲۰۲۲ میلادی بر سرویس آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد. تیزر منتشر شده از این فیلم را در ادامه ببینیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ پخش Extraction 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر