;
coinex

سیستم عامل EulerOS هوآوی عرضه شد

سیستم عامل EulerOS هوآوی عرضه شد. هواوی که در سال‌های اخیر در سخت افزار و نرم افزار محصولات جذابی را معرفی نموده، این بار این سیستم عامل جدید را معرفی نمود.

هواوی در ساخت سیستم عامل اویلربه یکپارچه‌سازی برنامه‌های مختلف توجه نموده و مدعی است که برنامه نرم‌افزاری جدیدش با داشتن کاربردهای زیاد در فناوری اطلاعات، فناوری ارتباطات و فناوری‌های عملیاتی، برای همه سناریوهای ممکن آمادگی دارد.

سیستم عامل EulerOS هوآوی

دنگ تایهوآ، رییس بخش محصولات رایانشی هواوی می‌گوید: «شرکت‌های بزرگ تاکنون نگاهی نه چندان مجتمع و یکپارچه به توسعه سیستم عامل‌ها داشته‌اند و این موضوع باعث شده تا بیشتر اکوسیستم‌های نرم‌افزاری با وجود قابلیت‌های بالا، هماهنگی لازم را نداشته باشند.»

او یکی دیگر از مشکلات این بخش را نیاز به ساخت نرم‌افزارهایی یکسان برای هر برنامه دانسته و گفته است که جهان دیجیتال به سیستم عامل‌های یکپارچه و با رابط کاربری ساده نیاز دارد.

سیستم عامل EulerOS هوآوی عرضه شد

هواوی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مخابراتی جهان است و محصولات و خدمات متفاوتی را در سطح جهانی ارائه می‌کند که همه آن‌ها باید مجهز به یک سیستم عامل گردند.

به همین علت، این شرکت تصمیم گرفته تا اکوسیستمی یکپارچه طراحی نماید تا به وسیله آن همه‌ی نیازهای نرم‌افزاری مختلف مشتریانش را جواب دهد و این دقیقا محل ورود سیستم عامل Euler وارد است تا افزون بر پشتیبانی از تجهیزات صنعتی، مخابراتی و پردازشی گوناگون، رابط کاربری ساده، امن و پایدار را در اختیار کاربران قرار بدهد.

رابط کاربری EulerOS به گونه‌ای است که همه اعضا در هماهنگی کامل با هم فعالیت کند و بتوان با توجه به منابع در دسترس و ویژگی‌های کسب‌وکار مشتریان آن‌ها را برنامه‌ریزی نمود.

نسخه‌های مختلف سیستم عامل اویلر می‌توان‌به راحتی به کرنل، سطوح مختلف فایل‌های سیستمی، پکیج‌های نرم‌افزاری و کدها شخصی‌سازی نمود تا محصول نهایی دارای سازگاری بی‌نظیری با نیازهای کسب‌وکار ما باشد.

سیستم عامل Euler یک برنامه‌ی اتوماسیون بی‌نظیر است که از استخرهای حافظه پشتیبانی نموده و به شما اجازه خواهد داد با حداکثری سخت‌افزاری دارید، به داده‌های لازم خود بر دستگاه‌های متفاوت دسترسی داشته باشید.

کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) سیستم عامل اویلر در برگیرنده‌ی داده‌ها، تصاویر، ویدئوها و قابلیت‌های امنیتی اپلیکیشن‌های مختلف است که ضمن آسان‌تر نمودن کار توسعه‌دهندگان، کارکرد نرم‌افزار را هم بهتر خواهد کرد و دارای افزونه‌هایی برای ساخت برنامه در چند دستگاه است و چندین برنامه‌ی تست اتوماتیک هم دارد و در نهایت با برنامه‌های توسعه نرم‌افزار پرکاربرد سازگاری کامل دارد.

فناوری هسته‌ی EulerOS و HarmonyOS جهت دستیابی به قابلیت‌های یکپارچه، به صورت یکسان طراحی گردیده و در آینده‌ای نزدیک، امکان اتصال اتوماتیک بین دستگاه‌های مجهز به هارمونی OS و سیستم عامل اویلر نیز فراهم خواهد شد.

در تاریخ دوم مهر ماه، اولین نسخه OpenEuler 21.09 که از همه‌ی سناریوهای ممکن زیرساخت‌های سخت‌افزاری پشتیبانی می‌نمای معرفی شده است و تا 8 مهر ماه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سیستم عامل EulerOS هوآوی چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر