coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ گلکسی اف 42 (Galaxy F42) رونمایی شد

سامسونگ گلکسی اف 42 (Galaxy F42) رونمایی شد. این موبایل نسخه موازی Galaxy Wide 5 است و دارای قیمتی کمتر از ٣٠٠ دلار آمریکا است.

موبایل Galaxy Wide5 مدتی قبل به وسیله‌ی سامسونگ و در کره جنوبی رونمایی گردید. این موبایل، ویژگی‌هایی مثل Galaxy A22 5G دارد ولی بعضی از ویژگی‌های آن، فرق دارند.

سامسونگ گلکسی اف 42 (Galaxy F42)

براساس گزارشات منتشر شده، امروز موبایل تازه سامسونگ در بازار هند رونمایی و منتشر شده است. این دستگاه، موبایل تازه‌ای از سری Galaxy F به نام Galaxy F42 5G است که در واقع همان Galaxy Wide5 است که مدتی قبل در کشور کره معرفی گردید. آن گوشی هم تقریباً نسخه موازی Galaxy A22 5G بود. پس، سامسونگ با یک دستگاه، تقریباً سه مدل مشابه را وارد بازارهای مختلف نموده است.

این موبایل مجهز به نمایشگری ۶.۶ اینچی، پنلی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی، حسگر تشخیص اثرانگشتی بر روی فریم، تراشه‌ی Dimensity 700 با لیتوگرافی ٧ نانومتری است.

سامسونگ گلکسی اف 42 (Galaxy F42)

از فرق‌های اساسی این موبایل با Galaxy A22 5G، در قسمت دوربین اصلی است که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض با وضوح ۵ مگاپیکسلی، سنسور ٢ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های ماکرو است. دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی نیز دارد و در ناچ قطره‌ای Infinity-V قرار داده شده است. ظرفیت باتری آن برابر ۵,۰٠٠ میلی آمپر ساعت است که شارژری ١۵ واتی درون جعبه دارد.

گلکسی اف ۴٢، از ١٢ باند اینترنت ۵ جی در هند پشتیبانی می‌نماید و وزن و ضخامتی ٢٠٣ گرم و ٩ میلی متری دارد و در پایان، سامسونگ اندروید ١١ با رابط کاربری OneUI 3.1 ارائه شده است.

نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی Galaxy F42، ٢٠,٩٩٩ روپیه معادل ٢٨۵ دلار آمریکا و نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی آن ٢٢,٩٩٩ روپیه معادل ٣١٢ دلار آمریکا قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی اف 42 (Galaxy F42) چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر