;
coinex

تاریخ انتشار بازی Elden Ring مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Elden Ring در بهمن خواهد بود. از شواهد معلوم است که مراحل ساخت این بازی جهان باز و نقش آفرین به خوبی پیش می‌رود.

بعد از سکوتی طولانی، سرانجام FromSoftware امسال بازی Elden Ring را معرفی نمود و از آن موقع، به مرور اطلاعات زیادتری از بازی منتشر کرد.

تاریخ انتشار بازی Elden Ring

اکنون این بازی جهت عرضه در بهمن در حال آماده شدن است اما مثل باقی بازی‌های این ایام کرونا احتمال تاخیر دوباره هم دارد. بر اساس گفته‌های یاسوهیرو کیتائو طی مصاحبه‌ای با سایت فمیتسو، گویا مراحل ساخت بازی مشکلی نخواهد داشت، بازی از برنامه ساخت عقب نیفتاده است و یاسوهیرو کیتائو گفته است : ما در مراحل پایانی تولید هستیم و بدون سر و صدا پیشرفت می‌کنیم.

تاریخ انتشار بازی Elden Ring

البته لازم به ذکر است که بر اساس انتظارها به خاطر دورکاری ناشی از ویروس کرونا، ساخت بازی بیشتر از این‌ها زمان خواهد برد اما خوشبختانه، آن چه که نشان می‌دهد این است که به احتمال زیاد سریع‌تر از آن چه که انتظار خواهیم داشت، این بازی عرضه خواهد شد و خواهیم توانست آن را تجربه کنیم و از بازی آن لذت ببریم.

بازی جهان باز و نقش آفرین Elden Ring قرار است برای کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و پی‌سی عرضه خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید آیا در تاریخ تعیین شده این بازی منتشر خواهد شد یا این که به علت کرونا ساخت آن مانند بازی‌های دیگر این ایام دچار اختلال شده و عرضه‌ی آن به تاخیر خواهد افتاد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار بازی Elden Ring چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر