;
coinex

گل ایران به امارات دیشب 15 مهر 1400

گل ایران به امارات دیشب 15 مهر 1400 در دقیقه 70 بازی و توسط مهدی طارمی، ستاره این روزهای پورتو پرتغال به ثمر رسید. برای تماشای ویدیو گل با ما باشید.

تیم ملی ایران دیشب در چارچوب بازی های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا و در سومین بازی خود به مصاف امارات متحده عربی رفت. ایران تا اینجای کار عالی عمل کرده است و در این بازی نیز موفق به پیروزی شد. پیروزی که اگر کمی شانس یار ما بود با نتیجه 2 بر 0 به پایان می رسید. گل دیشب ایران به امارات را مهدی طارمی به ثمر رساند که ویدیو آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

گل ایران به امارات دیشب 15 مهر 1400

گل دیشب طارمی به امارات با همکاری جذاب سردار و طارمی به ثمر رسید. دقایقی قبل از گل اما خطای شجاع خلیل زاده بر روی علی احمد مبخوت که در حال تک به تک شدن با بیرانوند بود همه ما را نگران کرد.

جایی که داور شجاع را اخراج کرد و البته نزدیک بود امارات یک ضربه کاشته فوق العاده داشته باشد. اما با بزبینی صحنه داور متوجه شد که بازیکن امارات در آفساید بوده و در نتیجه هم کارت قرمز برگشت و هم کاشته منتفی شد. لحظاتی بعد از این صحنه، در نتیجه فرار خوب طارمی، پاس عالی سردار آزمون و البته اشتباه علی خسیف دروازه بان امارات گل ایران به امارات دیشب 15 مهر 1400 به بار نشست. ویدیو گل دیشب طارمی به امارات را در ادامه ببینید:

نظر شما در خصوص گل ایران به امارات دیشب 15 مهر 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر