;
coinex

تکنو کامون 18 (Tecno Camon 18) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

امروز دو گوشی از کمپانی تکنو کامون با نام تکنو کامون 18 رونمایی شد. این شرکت قصد دارد گوشی هایی با امکانات رضایت بخش و پرچمدار را با قیمتی اقتصادی عرضه کند.

TECNO خود را در برابر مصرف کنندگان متعهد به عرضه راهکارهای رضایت‌بخش در زمینه ارتباطات همراه می‌داند و در تلاش است تا امکانات گوشی های بالارده را با قیمتی مناسب عرضه کند. در واقع کاری مشابه شیائومی!

دو گوشی رده بالای کامون ۱۸ و کامون ۱۸ پی توسط کمپانی تکنو در کشور نیجریه معرفی شده است. مدل ۱۸پی دارای نمایشگر ۱۲۰هرتز بوده و به دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است. همچنین هر دو از دو تراشه مدیاتک استفاده می کنند اما دو تراشه هلیو  تایوانی متفاوت دارند.‌

تکنو کامون 18

Tecno که به عنوان اولین عرضه کننده دو سیم کارت در سال ۲۰۰۶ در آفریقا شروع به کار کرده است خود را متعهد به ایجاد دگرگونی در فناوری های روز دنیا می داند و محصولات خود را با شعار فکر در سطح جهانی، عمل در سطح بومی عرضه می کند. گوشی های کامون ۱۸ و کامون ۱۸ پی، دو مدل از گوشی های رده بالا کمپانی تکنو محسوب می‌شوند. این گوشی ها مشخصات و طراحی تقریبا یکسانی به شرح ذیل دارند.

تکنو کامون 18

اندروید ۱۱ درون پوسته ای از hios و نمایشگر حفره دار ۸/۶ اینچی با رزولیشن 1080در 2460 قرار دارد. در تکنو 18 رم 4 گیگابایتی با تراشه هلیو جی 88 همراه شده است. در حالی که در کامون 18پی تراشه helio G96  با رم 8 گیگابایتی استفاده شده است.

حافظه داخلی هر دو مدل 128 گیگابایت است و باتری های هر دو 5000 میلی آمپر ساعت است. اما تفاوتشان در این است که مدل 18 پی دارای سرعت شارژ 33 وات است. در حالی که مدل کامون 18 دارای سرعت 18 وات می باشد.

در دوربین های اصلی هر دو گوشی کمی تفاوت دیده می شود. کامون 18 مجهز به یک دوربین 48 مگاپیکسلی با دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج است. اما در کامون 18 پی یک دوربین پرتره 13 مگاپیکسلی به جای عمق سنج استفاده شده است.

هر دو دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستند که از فلاش دوگانه استفاده می‌کنند. تاکنون خبری از قیمت این دو مدل گوشی در دسترس نیست. ولی این گوشی‌ها با رنگ‌های سفید، خاکستری، سرامیکی و بنفش به مشتریان عرضه می‌گردد. ناگفته نماند مدل کامون 18 پریمیر هم وجود دارد که مشخصات متفاوتی با این دو مدل دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تکنو کامون 18 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر