;
coinex

شیائومی ردمی کی 50 پرو پلاس (Redmi K50 Pro Plus) به زودی رونمایی می شود

به تازگی اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی ردمی کی 50 پرو پلاس در حال رونمایی است. مشخصات فنی این گوشی رضایت بخش و قیمت آن نیز اقتصادی است.

دوربین 108 مگاپیکسلی که در گوشی ردمی کی 50 وجود دارد از مشخصات فنی است که هر کس با فهمیدن این قابلیت شگفت زده و علاقه‌مند به آن می‌شود.

ما در آینده نزدیک شاهد یک عضو جدید از برند ردمی هستیم که شامل ردمی کی 50، ردمی کی 50 پرو و ردمی کی 50 پرو پلاس است. شیائومی خود نیز مجموعه‌ای دارد که ردمی نیز جزو یکی از این زیر مجموعه‌ها است.

شیائومی ردمی کی 50 پرو پلاس

طبق گفته‌های افشاگری چینی، این گوشی مجهز به صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی است و دارای یک پانچ هول در بالای نمایشگر است که با سنسور اثر انگشت گوشی ادغام شده. در قسمت مرکزی و قلب تپنده ردمی کی 50 پرو پلاس تراشه اسنپدراگون 898 قرار دارد. این در حالی است که یک باتری 5.000 آمپری ساعتی نیز در این گوشی تعبیه شده.

شیائومی ردمی کی 50 پرو پلاس

در قسمت پنل پشتی این مدل جدید به صورت عمودی یک دوربین 108 مگاپیکسلی قرار دارد که با یک لنز زوم پریسکوپی تزئین شده است. در این گوشی قطعا لنزی دیگر نیز وجود دارد که هنوز صحبتی از آن نشده است و اطلاعاتی راجع به آن نداریم.

در قسمت زیر پنل تراشه اسنپدراگون قرار دارد که این تراشه در مدل قدیمی ردمی، 888 بود. در سری جدید سری K از تراشه 898 اسنپدراگون کوالکام استفاده شده است. این افشاگر چینی همچنین می‌گوید منتظر این مدل جدید در فوریه 2020 هستیم ولی هنوز اخبار و اطلاعات زیادی در دسترس نیست که در آینده‌ای کوتاه به همه آنها دست می‌یابیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی ردمی کی 50 پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر