;
coinex

جزئیات جدیدی از آیکو زد فایو ایکس منتشر شد ؛ مشخصات فنی و تاریخ رونمایی

کمپانی آیکو که از زیر رده های ویوو محسوب می شود به تازگی از جزئیات جدیدی از آیکو زد فایو ایکس منتشر نموده و قرار است که این گوشی جذاب به زودی رونمایی شود.

کمپانی آیکو یک برند فعال در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند است و یکی از زیر مجموعه‌های ویوو محسوب می‌شود. شنیده‌ها حاکی از این است که این کمپانی در آینده نزدیک قصد دارد IQOO z5x را معرفی کند.

گوشی هوشمندIQOO Z5X  توانسته تاییدیه TEENA را دریافت کند و مشخصات این گوشی اکنون در پایگاه داده TEENA وجود دارد. طبق این لیست ابعاد این گوشی ۱۶۳.۹۵ × ۷۵.۳۰ × ۸.۵ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱۷۰گرم است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی در پانچ هول پنل جلویی روی نمایشگر ۶.۵۸ اینچی TFT قرار دارد.

جزئیات جدیدی از آیکو زد فایو ایکس منتشر شد

کمپانی آیکو که یکی از زیر مجموعه‌های ویوو محسوب می‌شود، به تازگی از گوشی جدید خود رونمایی نموده است. دوربین اصلی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار دارد که هنوز کاربرد دوربین دوم مشخص نیست، اما با توجه به کیفیت پایین آن می‌توان حدس زد که برای تشخیص عمق یا گرفتن عکس ماکرو استفاده می‌شود.

جزئیات جدیدی از آیکو زد فایو ایکس

سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید ۱۱ خواهد بود. نوع تراشه مصرفی در این گوشی هوشمند در این لیست نیامده است اما با توجه به گزارش‌های قبلی می‌دانیم که به تراشه هشت هسته GHZ 2.4 مجهز خواهد بود‌. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۴۴ وات استفاده می‌کند و توانسته گواهی C3 را دریافت کند.

آیکو زد فایو ایکس در دو نسخه با حافظه رم ۶ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به درگاه میکرو اس دی  و حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور اشاره کرد.

گوگل پلی در فهرست کنسول خود نشان داد که چیپست مورد استفاده در iQOO z5x دایمنسیتی ۹۰۰ خواهد بود. احتمالا قیمت این گوشی ۱۰۰۰یوان خواهد بود و تا اوایل نوامبر سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان به خرید این گوشی می‌توانند با مراجعه به سایت JD.com نسبت به پیش خرید و رزرو این گوشی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از آیکو زد فایو ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر