;
coinex

بازی Soccer Manager 2022 رونمایی شد ؛ جزئیات و گیم پلی

امروز پس از مدت ها انتظار برای دریافت نسخه جدید بازی soccer manager 2022 بالاخره این کمپانی از آن رونمایی به عمل آورد و قرار است به زودی عرضه شود.

مربی‌گری مسابقات فوتبال یک بازی ویدئویی است که هرساله یک بازی جدید را برای علاقه‌مندان و طرفداران خود منتشر می‌کند، امسال نیز مانند سال‌های گذشته سری جدید از این مجموعه ساخته شده که راه و روش و موضوع اصلی همانند دیگر مجموعه‌هاست.

با همه مواردی که در بالا ذکر شد باز هم این بازی جدید یک سری پیشرفت‌هایی نسبت به دوره‌های قبل داشته است. یکی از پیشرفت‌های قابل توجه که بازیکن سریع به محض ورود به بازی آن را می‌فهمد رابط کاربری است. همچنین شما عزیزان اگر از سریال بازی مرکب خوشتان آمده است میتوانید با خواندن نوشتار فصل 2 سریال بازی مرکب (Squid Game) | هر آنچه که باید بدانیم و نباید بدانیم! از فصل دوم این سریال جذاب با خبر شوید.

بازی soccer manager 2022

مورد دیگری که نسبت به قبل خیلی بهتر شده تک صفحه‌ای شدن  است که فرد دیگر نمی‌خواهد مثل قبل برای دیدن جداول به صفحات بعدی منو برود و تغییر رنگ در منوهاست که قابل توجه خواهد بود. اگر چه ما حس می‌کنیم این تغییرات جزئی است اما این تغییرات و پیشرفت‌ها را کسانی درک می‌کنند که هر روز با این بازی سرگرم‌اند.

بازی soccer manager 2022

همه مواردی را که ذکر کردیم تغییرات ظاهری بازی بود در صورتی که در بازی جدید بازیکن مثل دوره‌های قبل راحت نیست و دستش در بازی باز نیست بلکه راه‌های پیش روی او زیاد است و او باید با این راه‌ها خود را به یک مدیر خوب بودن برساند و در آخر هم می‌تواند خلاصه‌ای از مهارت‌ها و وضعیت خود را در بازی دریافت کند.

در این بازی جدید طراحی شده علاوه بر رقابت دوستانه رقابتی تدارکاتی اضافه شده که فرد سه گزینه پیشنهادی دریافت می‌کند که دوتا رایگان و یکی را باید از حساب خود در بازی بپردازد که این موضوع خیلی در هیجان‌انگیز بودن بازی تاثیر دارد.

و در بخش گفتگوی بازیکن هر بازیکنی که نسبت به بقیه بهتر بازی کند و برای اعضا سود و ارزش بیشتری داشته باشد می‌تواند پول بیشتری را مطالبه کند‌ و همچنین در بخش جستجوی بازیکن از نیز این بازی نسبت به سری‌های قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی soccer manager 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر