;
coinex

نوکیا G300 رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

نوکیا G300 رسما معرفی شد اما بازهم در سکوت خبری و بدون تبلیغات خاص. در این خبر قصد داریم تا به بررسی مشخصات فنی این گوشی هوشمند اقتصادی بپردازیم.

نوکیا از زمان ظهور دنیای متنوع گوشی های هوشمند و غول های چون اپل و سامسونگ به تدریج جایگاه برتر خود را از دست داد و به سرعت سهم بزرگی را از کف داد.

در سالیان اخیر اما و با افزایش قیمت جهانی گوشی های هوشمند پرچمدار، بخش مهمی از بازار به گوشی های اقتصادی،‌ میان رده و ارزان قیمت اختصاص یافته است. جایی که حتی برخی شرکت ها تخصصا تمام فعالیت خود را روی آن متمرکز می کنند و نوکیا هم در آن حرف های زیادی برای گفتن دارد.

نوکیا G300 رسما معرفی شد

نوکیا امسال نسل های جدیدی از سری جی خود را به بازار معرفی کرده است و امروز و لحظاتی پیش جدیدترین گوشی این سری ارائه شد. شاید این گوشی در نگاه اول هیچ خصیصه برجسته و جذابی نداشته باشد اما کنار هم گذاشتن قیمت ایده آل آن با قابلیت های خوبی که دارد شاید نظر مثبت افرادی که یک گوشی کاملا اقتصادی می خواهند را جلب کند.

این گوشی از یک حسگر اثرانگشت جانبی برخوردار است و با یک باتری 4470 میلی آمپرساعتی ارائه شده که برای چنین محصولی کاملا ایده آل است. در این محصول نوکیا ترجیح داده تا جک 3.5 میلیمتری هدفون را و درگاه تایپ C‌ را برای این محصول تعبیه کرده است.

نوکیا G300 رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

در پنل پشتی دستگاه شاهد یک دوربین سه گانه مشتمل بر سنسورهای 16/5/2 مگاپیکسلی هستیم. خوشبختانه قابلیت عکاسی فوق عریض نیز در این دستگاه ارائه شده است. دوربین سلفی محصول نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که در یک ناچ با طراحی قطره ای جا داده شده است.

این محصول از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 2.1 همراه شده است. نمایشگر دستگاه نیز یک پنل 6.52 اینچی از نوع IPS LCD است که وضوح تصویر اچ دی پلاس ارائه می دهد و از رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی می کند.

با وجود اینکه حافظه داخلی دستگاه تنها 64 گیگابایت است،‌ به لطف بهره مندی از درگاه کارت حافظه جانبی،‌ امکان ارتقای فضای ذخیر سازی وجود دارد. قلب تپنده این محصول نیز تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 480 است.

نسخه بلوتوث این موبایل نسخه 5.0 است و شارژر گوشی در جعبه ارائه خواهد شد که باتری را با توان 18 وات شارژ می کند. قیمت این مصحول نیز برابر با 199 دلار ذکر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نوکیا G300 رسما معرفی شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر