;
coinex

اطلاعات جدیدی از پوکو ام 4 پرو (Poco M4 Pro) فاش شد

پس از رونمایی و عرضه پوکو ام 3 پرو حالا به نظر می رسد که زمان عرضه پوکو ام 4 پرو نزدیک است. امروز اطلاعات جدیدی از پوکو ام 4 پرو فاش شد.

شایعات جدید حاکی از این هستند که پوکو قرار است در آینده‌ای نزدیک از اسمارت‌فون جدید خود با نام پوکو ام 4 پرو رونمایی نماید. نام این گوشی قبل از معرفی رسمی در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال یا FCC لیست شده است.

پوکو که از برندهای محبوب گوشی‌های هوشمند است به نظر می‌رسد برنامه‌های جدیدی برای رونمایی از یک عضو جدید سری M دارد. لیست شدن این گوشی در FCC نشان می دهد که پوکو ام 4 پرو استانداردهای موردنیاز را کسب نموده است.

اطلاعات جدیدی از پوکو ام 4 پرو

همان‌طور که گفتیم، با لیست شدن پوکو ام 4 پرو در وب سایت FCC برخی از اطلاعات اولیه این گوشی فاش شده است که نشان دهنده حافظه رم و فضای ذخیره سازی این گوشی است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در Gizchina، پوکو ام 4 پرو تائیدیه اف سی سی را دریافت نموده و برای این گوشی هوشمند لانچر اختصاصی MIUI 12.5 در نظر گرفته شده است. همچنین گفته می‌شود به جای اندروید 12 از اندروید بای دیفالت 11 بهره خواهد برد.

اطلاعات جدیدی از پوکو ام 4 پرو

پوکو ام 4 پرو در دو نسخه با حداقل رم 4 و حداکثر 6 گیگابایتی و حداقل فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی و حداکثر 128 گیگابایتی رونمایی خواهد شد. همچنین این اسمارت‌فون مجهز به اینترنت نسل پنجم یا فایوجی است.

به نظر می‌رسد پوکو برای گوشی جدید خود از یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپری استفاده نماید. همچنین با توجه به فایوجی بودن این اسمارت فون به نظر می‌رسد قلب تپنده آن تراشه مدیاتک باشد. در خصوص دوربین و صفحه نمایش پوکو ام 4 پرو اطلاعاتی در دست نیست.

چندی پیش شاهد رونمایی از پوکو ام 3 پرو فایوجی در هند بودیم. از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک و رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی اشاره کرد. فعلا باید منتظر تائید رسمی پوکو باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات جدیدی از پوکو ام 4 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر