;
coinex

تیزر بازی الدن رینگ (Elden Ring) لو رفت

به تازگی تیزر بازی الدن رینگ منتشر شده است که نشان می دهد این بازی روی کنسول ایکس باکس وان اجرا شده و با زوایای پنهانی از بازی آشنا می شویم.

بازی الدن رینگ از آن بازی‌هایی است که عده زیادی به دنبال رونمایی آن هستند. به تازگی ویدئویی کوتاه 30 ثانیه‌ای از این بازی منتشر شده که اجرای آن را روی کنسول ایکس باکس وان نشان می‌دهد.

دیشب بود که ویدئوی کوتاهی از بازی الدن رینگ در فضای مجازی پخش شد و در این ویدئوی 30 ثانیه ای که روی کنسول ایکس باکس وان اجرا شده زوایای پنهانی از بازی نشان داده شده است. در واقع این ویدئوی کوتاه نمایشی کوتاه از گیم پلی بازی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تیزر بازی الدن رینگ

با انتشار ویدئوی کوتاهی از بازی الدن رینگ قصد داریم نگاهی کوتاه به این تریلر 30 ثانیه‌ای بیندازیم و بینیم که چه اتفاقاتی قرار است برای گیمرها و کاراکتر بازی بیفتد. این گیم پلی کوتاه نشان دهنده چگونگی بازی و فضای آن است.

ویدئوی کوتاهی از بازی الدن رینگ

در ویدئو شاهد حضور بازیکنی هستیم که بر بلندای تپه سنگی ایستاده است. در گوشه و کنار بازی با خرابه‌هایی از یک قلعه و تک درختی در دوردست‌ها مواجه می‌شویم. پس از تماشای این صحنه‌ها بازیکن از روی چند صخره می‌پرد و با پریدن او چندین پرنده نیز به هوا بر می‌خیزند.

منبعی که ویدئوی کوتاه الدن رینگ را منتشر نموده است می‌گوید که گیم پلی برای ایکس باکس وان است اما نمی‌توان زیاد به آن توجه کرد. اگر ویدئوی لو رفته همانی باشد که زمان عرضه خواهیم دید یا حداقل تائید شود، می‌توانیم از روی آن با فضای بازی و نوع حرکت بازیکن آشنا شویم. این ویدیو لو رفته را در ادامه ببینید:

تاکنون اطلاعات زیادی از این بازی در دست نداریم و تا زمان انتشار رسمی بازی چیز زیادی نمانده است. یکی از مورد انتظارترین بازی‌های حال حاضر است و این موفقیت و محبوبیت بی‌شک ناشی از موفقیت بازی‌های چون دارک سولز است. بازی الدن رینگ قرار است که در تاریخ 1 بهمن 1400 برای کنسول‌های نسل نهمی و هشتمی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تیزر بازی الدن رینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر