;
coinex

ریلمی جی تی نئو 2T رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

کمپانی ریلمی بالاخره از ریلمی جی تی نئو 2T به عنوان یک پرچمدار رونمایی نمود. این گوشی دارای مشخصات فنی یک رده بالا است و گوشی جذابی به نظر می‌رسد.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار برای رونمایی از گوشی هوشمند ریلمی، امروز شاهد رونمایی و معرفی ریلمی جی تی تئو 2T بودیم. این اسمارت‌فون یک بالارده گران قیمت محسوب می‌شود. این محصول قابلیت‌های پرچمدار را داراست.

کمپانی ریلمی بالاخره از پرچمدار خود یعنی ریلمی جی تی نئو 2T رونمایی به عمل آورد و اطلاعات زیادی از آن را به نمایش گذاشت. پیش از این شاهد رونمایی از ریلمی جی تی نئو 2 بودیم و حالا پسوند تی نیز به این عدد چسبیده است و امکانات بیشتری را به ارمغان آورده است.

ریلمی جی تی نئو 2T

کمپانی ریلمی بالاخره از گوشی خود تحت عنوان ریلمی جی تی نئو 2T رونمایی نمود. این نسخه از گوشی چندین تفاوت با سری قبلی خود دارد. متاسفانه زمان عرضه این محصول مشخص نیست و فعلا تنها رونمایی آن مشخص شده است.

نمایشگر این گوشی 6.43 اینچی است و نوع پنل آن آمولد است. این نمایشگر مجهز به نرخ نوسازی 120 هرتزی است و سنسور اثر انگشت آن خوشبختانه زیر نمایشگر واقع شده است.

ریلمی جی تی نئو 2T

در پنل جلویی این گوشی شاهد دوربین سلفی در پانچ هول هستیم که در سمت چپ تعبیه شده است. ماژول‌های دوربین اصلی در پنل پشتی جای گرفته است.

ریلمی جی تی نئو 2T دارای تراشه دایمنسیتی 1200 است و در دو نسخه رم 8 یا 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد. میزان حافظه ذخیره‌سازی این گوشی حداقل 128 گیگابایت و حداکثر 256 گیگابایت خواهد بود.

ظرفیت باتری ریلمی 4500 میلی‌آمپر ساعتی است و توان فست شارژ آن 65 وات است که فوق العاده به نظر می‌رسد. لانچر این دستگاه اختصاصی ریلمی است و RealmeUI 2.0 نام دارد. وزن این گوشی 186 گرم است که سبک به حساب می‌آید.

رنگ بندی این گوشی سفید و مشکی است و از 5 گیگابایت حافظه رم مجازی برخوردار است. ریلمی این گوشی را بسته به حافظه رم و فضای ذخیره سازی با قیمت پایه 325 دلاری و قیمت نهایی 402 دلاری روانه بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ریلمی جی تی نئو 2T چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر