;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال BNBPay یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY): BNBPay یک بستر پرداخت رمزنگاری مقیاس پذیر غیرمتمرکز است که برای معاملات تجاری طراحی شده است. پشت پروژه BNBPay گروهی از متخصصان پرداخت و پیشگامان با چندین دهه تجربه، ترکیبی در صنعت پرداخت و خرده فروشی و صنایع تجارت را طراحی کرده اند.

BNBPay شامل پروتکل ERC-1363 است تا کاربران بتوانند هزینه ها را با استفاده از توکن های BPAY $ و توکن های رمزنگاری پرداخت کنند. علاوه بر این ، کاربران با صرف توکن های رمزنگاری خود ، توکن های $ BPAY دریافت می کنند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال بی ان بی پی (BPAY)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز بی ان بی پی (BPAY) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز بی ان بی پی (BPAY) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت بی ان بی پی (BPAY) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار عقربه‌ای این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت بی ان بی پی (BPAY)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز بی ان بی پی (BPAY) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز بی ان بی پی (BPAY) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت بی ان بی پی (BPAY) را به نمایش درآورید.

در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

نمودار تکنیکال این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم اول شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

این ارز رمزنگاری شده در جولای سال 2021 راه اندازی شده است. هدف اصلی آنها ایجاد اقتصاد دیجیتال غیر متمرکز صنعت پرداخت، قابل اعتماد، تغییر ناپذیر و کارآمد است. آنها ماموریت خود را تغییر آینده پرداخت های رمزنگاری شده و نحوه انجام این پرداخت ها قرار داده‌اند.

BNBPay تلاش می کند تا به عنوان پرکاربردترین پرداخت رمزنگاری برای تجارت تبدیل شود. (هر دو تجارت الکترونیک و مغازه های آجر و ملات). تأیید تراکنش در هر پرداخت در کمتر از 5 ثانیه آماده می شود که برای خرید در فروشگاه مناسب است.

BNBPay یک راه حل کامل برای پرداخت رمزنگاری ارائه می دهد، از کیف پول مشتری تا فروشنده آنی. پایانه پرداخت BNBPay POS به تریدرها این امکان را می‌دهد تا هرگونه ارز رمزنگاری، سکه پایدار یا فیات را به صورت یکپارچه دریافت کنند تا بتوانند از هر گونه خطر نوسان جلوگیری کنند.

تجارت الکترونیکی BNBPay امکان ادغام آسان با خرده فروشان آنلاین و خدمات مبتنی بر اشتراک را فراهم می کند. سیستم پاداش BNBPay به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از BPAY پرداخت کنند و همچنین از طریق خرید از طریق کیف پول BNBPay درآمد کسب کنند. BPAY فقط آغاز کار است.

اکوسیستم BNBPay از 4 جزء ضروری تشکیل شده است:

  • کیف پول BNBPay برای Android و IOS
  • افزونه های پرداخت تجارت الکترونیکی BNBPay برای سیستم عامل های رایج تجارت الکترونیک
  • پایانه پرداخت BNBPay POS (نقطه فروش)
  • سیستم پاداش BNBPay که به کاربران امکان می دهد سهام بدهند و درآمد کسب کنند.

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در یک صرافی که از مبادلات با ارز فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: با ارز فیات خود به خرید بیت کوین بپردازید.
  • مرحله سوم: بیت کوین خود را به یک صرافی آلت کوین منتقل کنید.
  • مرحله چهارم: مقداری بیت کوین را در این صرافی واریز کنید.
  • مرحله پنجم: در نهایت بیت کوین خود را با هر مقداری که بی ان بی پی می‌خواهید خرید و فروش کنید.

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بی ان بی پی (BPAY) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند و هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ، LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر