;
coinex

اولین تصاویر رسمی شیائومی ردمی نوت 11 منتشر شد

کمپانی شیائومی اولین تصاویر رسمی شیائومی ردمی نوت 11 را در وبسایت رسمی خود منتشر کرد. این گوشی احتمالا اولین گوشی میان‌رده شیائومی خواهد بود که از قابلیت شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند.

شیائومی با انتشار یک تیزر جدید، اولین تصاویر رسمی شیائومی ردمی نوت 11 را به نمایش گذاشت. اوایل این هفته بود که این شرکت اعلام کرد از سری گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 11 در رویداد 28 اکتبر (6 آبان) رونمایی خواهد کرد. شیائومی با انتشار تیزر رسمی ردمی نوت 11، بار دیگر قدرت خود در گوشی‌های میان‌رده را به رخ کشید.

اولین تصاویر رسمی شیائومی ردمی نوت 11

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، شیائومی ردمی نوت 11 از یک ماژول دوربین برجسته برخوردار شده و سه سنسور روی آن دیده می‌شود. در لبه پایینی این دستگاه، یک پورت یو‌اس‌بی تایپ سی، اسپیکر JBL و یک میکروفون تعبیه شده است.

در قسمت بالایی ردمی نوت 11 هم یک سنسور مادون قرمز و یک اسپیکر مجزای دیگر قرار دارد. دکمه تنظیمات صدا و پاور هم در لبه سمت راستی گوشی دیده می‌شوند.

عکس رسمی شیائومی ردمی نوت 11

تمام این ویژگی‌ها در عکسی که منتشر شده، به وضوح دیده می‌شوند؛ اما اخبار و گزارش‌هایی درباره سخت‌افزارهای داخلی ردمی نوت 11 هم منتشر شده که از وجود تراشه‌ای قدرتمند خبر می‌دهند.

اینطور که به‌نظر می‌رسد، ردمی نوت 11 به تراشه مدیاتک مدل دیمنسیتی 810 (Dimensity 810) مجهز خواهد شد. علاوه بر این، صفحه نمایش این گوشی از نوع ال‌سی‌دی 120 هرتز خواهد بود. گفته می‌شود که ردمی نوت 11 هم مثل شیائومی ردمی نوت 10 (Xiaomi Redmi Note 10) از تکنولوژی شارژ باسیم 33 وات برخوردار می‌شود.

شرکت شیائومی در طراحی گوشی‌های سری ردمی نوت 11، تمام ویژگی‌ها را در نسخه استاندارد قرار نداده و بهترین‌های میان‌رده خود را برای شیائومی ردمی نوت 11 پرو (Xiaomi Redmi Note 11 Pro) در نظر گرفته است.

گفته می‌شود که نسخه پرو ردمی نوت 11 از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 920 برخوردار می‌‌شود که قطعا قدرت پردازش بالاتری نسبت به دیمنسیتی 810 دارد. تراشه دیمنسیتی 920، قدرت پردازش چند برنامه به‌ صورت همزمان را دارد. این تراشه همراه با رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

ویژگی دیگری که در ردمی نوت 11 پرو دیده می‌شود، صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز است. اما درباره مشخصات باتری این گوشی باید گفت که یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب پشتی گوشی قرار گرفته که وظیفه تامین انرژی دستگاه را به عهده دارد.

برخی گزارش‌ها از وجود تکنولوژی شارژ سریع 120 وات در نسخه پرو گوشی ردمی نوت 11 خبر داده‌اند. گوشی‌های شیائومی میکس 4 (Xiaomi Mix 4) و شیائومی 11 تی پرو (Xiaomi 11T Pro) که از بهترین گوشی‌های شیائومی هستند هم به این تکنولوژی مجهز شدند.

گوشی‌های سری شیائومی ردمی نوت 11 در مرحله اول،‌ در بازار چین کار خود را آغاز می‌کند و تا قبل از پایان سال 2021، در بازارهای جهانی از جمله هند هم عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها در بازارهای دیگر مثل هند، همراه با تراشه کوالکام اسنپدراگون عرضه شوند و تنها در بازار چین است که با تراشه مدیاتک دیمنسیتی به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اولین تصاویر رسمی شیائومی ردمی نوت 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر