;
coinex

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس فارسی

سریال جدید اپل تی وی پلاس با بازی گلشیفته فراهانی از راه رسید. برای دانلود رایگان قسمت 1 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

سریال جدید علمی و تخیلی اپل تی وی Invasion نام دارد و درباره هجوم گونه‌ای از بیگانگان به دنیای انسان‌هاست. این سریال تاثیرات این رویداد بر زندگی نسل بشر را از طریق شخصیت‌های مختلف به تصویر می‌کشد؛ شخصیت‌هایی که هر کدام در یک نقطه از این کره خاکی حضور دارند.

این سریال با حضور گلشیفته فراهانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این رو ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 1 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس فارسی

دانلود سریال invasion 2021

سریال Invasion سریالی آمریکایی به کارگردانی یاکوب وربروگن و آماندا مارسالیس و تهیه کنندگی راکر قایق و ژنر فیلم است. این سریال در ژانر علمی تخیلی و هیجان انگیز در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است.

تفاوتی که این مجموعه با دیگر سریال‌های این ژانر دارد این است که در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، بریتانیا، افغانستان و ژاپن فیلمبرداری شده و حادثه تخیلی داستان را از جنبه‌ها و مردم کشور‌های مختلف بررسی می‌کند.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس فارسی
دانلود قسمت 1 سریال Invasion بدون سانسور / دانلود سریال Invasion قسمت 1 / دانلود سریال هجوم با بازی گلشیفته فراهانی

در این سریال سام نیل در نقش کلانتر جان بل تایسون نقش افرینی می‌کند. به نظر می‌رسد این بازیگر نیوزلندی تهاجم بیگانگان را از نظر آمریکایی‌ها نشان می‌دهد. علاوه بر او، شامیر اندرسون در نقش Trevante Wardو گلشیفته فراهانی در نقش آنیشا مالک در این سریال هنرنمایی می‌کنند.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به فیراس ناصر و شیوری کوتسونا اشاره کرد که به ترتیب در نقش کاراکترهای احمد مالک و میتسوکی بازی می‌کنند.

حال در ادامه این مطلب لینک دانلود قسمت اول سریال هجوم با زیرنویس فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. برای دانلود سریال invasion 2021 در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

دانلود سریال هجوم قسمت 1 با زیرنویس فارسی

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال هجوم قسمت 1 با زیرنویس فارسی / دانلود سریال Invasion قسمت اول /  دانلود سریال Invasion قسمت 1
  • نام سریال: هجوم (Invasion)
  • ژانر: تخیلی، درام، علمی تخیلی
  • سال ساخت: 2021
  • کشور سازنده: آمریکا
  • بازیگران: Tara Moayedi, Azhy Robertson, Golshifte Farahani

دانلود سریال Invasion قسمت اول با کیفیت 480p از کانال تلگرام

دانلود سریال Invasion قسمت 1 با کیفیت 720p از کانال تلگرام

دانلود قسمت اول سریال هجوم با زیرنویس فارسی با کیفیت 1080p از کانال تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 1 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر