;
coinex

تریلر بازی شیطان درون من (The Dark Pictures: The Devil in Me) منتشر شد

پس از موفقیت های بسیار کمپانی سوپرمسیو گیمز برای بازی دارک پیکچرز حالا تریلر بازی شیطان درون من منتشر شده است و اطلاعات جدیدی از بازی را بیان نموده است.

بازی تصاویر سیاه یکی از بازی های محبوب در ژانر وحشت است که توسط استودیو سوپرمسیو گیمز ساخته شده است و اکنون سری جدید این بازی با نام شیطان درون من رونمایی شده است.

کمپانی سوپرمسیو گیمز سازنده بازی The Dark Pictures: The Devil in Me است و اکنون آن را معرفی نموده. نسخه جدید این بازی با نام House Of Ashes منتشر شده است و در این بازی می توانیم ویدئوی کوتاهی از سری بعدی آن ببینیم. نسخه شیطان درون من اوایل تابستان افشا شده بود و اکنون تائید شده است.

تریلر بازی شیطان درون من

نسخه جدید بازی دارک پیکچرز با نام شیطان درون من معرفی شده است و به نظر می رسد که بازی روی یک قاتل زنجیره ای مانور خواهد داد. سکانس های مختلف بازی خبر از قربانیان این قاتل می دهند.

تریلر بازی شیطان درون من

شیطان درون من در واقع آخرین فصل از بازی اصلی دارک پیکچرز است و گفته می شود که فصل دوم نیز چهار بازی جدید خواهد داشت. علاوه بر اطلاعات مذکور، تریلری از این بازی نیز منتشر شده است.

در ژانر وحشت بارها نام کمچانی سوپرمسیو گیمز را شنیده ایم و طرفداران بازی های ترسناک علاقه زیادی به این سازنده دارند. این کمپانی پس از عرضه و انتشار بازی ترسناک Until Dawn محبوبیت زیادی کسب کرد.

بازی دارک پیکچرز در واقع یک همکاری خوب با کمپانی باندای نامکو است که هنوز هم در حال ساخته شدن است. این بازی ظاهرا طی سال آینده برای کنسول های مختلف عرضه خواهد شد.

برای تماشای تریلر بازی  The Devil in Me در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر بازی شیطان درون من چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر