;
coinex

خلاصه و گل های بازی اینتر یوونتوس 2 آبان

خلاصه و گل های بازی اینتر یوونتوس 2 آبان را با ما ببینید. دربی ایتالیا در هفته نهم سری آ برگزار شد و مهمترین دیدار هفته سری آ در کنار رم ناپولی بود.

در حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی سال سری آ تیم‌های اینتر و یوونتوس در دربی ایتالیا به مصاف هم رفتند. این بازی سنتی و کلاسیک معمولا به عنوان مهمترین تقابل بازی‌های سری آ محسوب می‌شود. در خلاصه بازی اینتر یوونتوس و برای تماشای گل های بازی اینتر یوونتوس با ما همراه باشید.

خلاصه و گل های بازی اینتر یوونتوس 2 آبان

مدافع عنوان قهرمانی سری آ که با جدایی اشرف حکیمی، روملو لوکاکو و آنتونیو کونته نسبت به سال گذشته تغییرات عمده‌ای داشته است در تلاش برای حفظ عنوان قهرمانی برای سال جدید است. طبیعتا اما امسال کار دشوارتر است. بازگشت ساری با لاتزیو که همین اینتر را شکست داد، حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رم و البته میلان جاب استفانو پیولی کار حفظ قهرمانی را دشوار کرده است.

امروز اما اینتر به مصاف مهمترین رقیب خود یعنی یوونتوسی می‌رود که فصل گذشته و بعد از سوم شدن در لیگ با بازگرداندن ماسیمیلیانو آلگری در تلاش برای بازگشت ب روزهای اوج است. البته این در حالی است که رونالدو از این تیم جدا شده است. ولی به نظر یووه‌ای ها از این موضوع ناراحت نیستند. در خلاصه بازی اینتر یوونتوس و برای تماشای گل های بازی اینتر یوونتوس با ما همراه باشید.

گل اول بازی در دقیقه 17 روی ریباند شوت زیبای هاکان چالهان اوغلو و ضربه تمام کننده ادین ژکو بدین شکل برای اینتر به ثمر رسید:

در دقیقه 88،‌ خطای دنزل دامفریز روی الکس ساندرو،‌ منجر به اعلام پنالتی به سود یوونتوس شد. دیبالا که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود،‌ بدین شکل توپ را وارد دروازه سمیر هندانوویچ کرد:

نظر شما در خصوص خلاصه و گل های بازی اینتر یوونتوس 2 آبان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر