;
coinex

خلاصه و گل های بازی منچستریونایتد لیورپول 2 آبان

خلاصه و گل های بازی منچستریونایتد لیورپول 2 آبان را در تکراتو ببینید. دو تیم در مهمترین دیدار هفته فوتبال اروپا در به مصاف هم می‌روند.

منچستریونایتد فصل جدید با وجود جذب ستارگانی مهم مانند رافائل واران و کریستیانو رونالدو هنوز موفق نشده به مسیر موفقیت بازگردد و در هفته‌های اخیر عملکرد پرنوسانی از خود نشان داده است. در خلاصه بازی منچستریونایتد لیورپول به ارائه ویدیو گل های بازی منچستریونایتد لیورپول خواهیم پرداخت.

خلاصه و گل های بازی منچستریونایتد لیورپول 2 آبان

لیورپول جذاب یورگن کلوپ گرچه مشخصا مشکلات دفاعی عمده‌ای دارد و خیلی راحت گل می‌خورد اما به لطف خط حمله خلاق، پرسرعت و تکنیکی خود و با بازیکنانی چون صلاح و مانه در گلزنی هم عملکرد خوبی دارد و همین مهم سبب موفقیت لیورپول در بازی‌های لیگ قهرمانان و پریمرلیگ شده تا این تیم در تعیقب چلسی در رده دوم جزیره باشد.

بازی امروز یا دربی انگلستان اما در شرایطی برگزار خواهد شد که من یو در بازی‌های اخیر نشان داده ضعف‌های عمده‌ای دارد. با وجود قدرت بالای خط هافبک و حمله با وجود بازیکنانی چون برونو فرناندر،‌ نمانیا ماتیچ، دنی فن دبیک، پل پوگبا، کریس رونالدو و ادینسون کاوانی، منچستر هنوز مشکلات عمده ای در خط دفاع دارد. در ادامه و در خلاصه بازی منچستریونایتد لیورپول به برای تماشای گل های بازی منچستریونایتد لیورپول با ما باشید.

گل اول بازی بدین شکل توسط نبی کیتا و با حرکت خوب محمد صلاح در قلب دفاع من یو در دقیقه 5 به ثمر رسید:

گل دوم بازی توسط دیگو یوتا و روی پاس عرضی و دقیق ترنت الکساندر آنولد در دقیقه 14 به ثمر رسید:

گل سوم بازی توسط محمد صلاح و روی پاس نبی کیتا در دقیقه 38 به ثمر رسید:

دبل صلاح: گل چهارم بازی روی پاس ژوتا و ضربه تمام کننده محمد صلاح در دقیقه 45 به ثمر رسید

هتریک صلاح: گل پنجم بازی در دقیقه 50 روی پاس بیرون پای زیبای جردن هندرسون و توسط محمد صلاح به ثمر رسید:

دقیقه 52 بازی رونالدو روی پاس هوایی مگوایر از میانه‌های میدان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک حرکت انفرادی زیبا توپ را وارد دروازه لیورپول کرد که بعد از بررسی صحنه گل رونالدو توسط داور مردود (آفساید) اعلام شد.

دقیقه 60 بازی پل پوگبا ستاره خط میانی منچستریونایتد که در ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده بود به علن خطای خشن روی نبی کیتا ستاره لیورپول از بازی اخراج شد. نبی کیتا نیز به علت شدت مصدومیت به تعویض اجباری کلوپ بدل شد تا اوکسیلد چمبرلین جایگزین او شود.

نظر شما در خصوص خلاصه و گل های بازی منچستریونایتد لیورپول 2 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر