;
coinex

خلاصه و گل های الکلاسیکو رئال مادرید بارسلونا 2 آبان

خلاصه و گل های الکلاسیکو رئال مادرید بارسلونا 2 آبان را اینجا ببینید. دو تیم در مهمترین دیدار هفته دهم لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند. با ما باشید.

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در مدت اخیر تحولات عمده‌ای در کادر فنی و حتی ترکیب گذشته خود داشته‌اند و این تغیرات در روند نتیجه‌گیری تیم‌ها موثر بوده است.

جدایی رونالدو از رئال و امسال جدایی مسی از بارسلونا اوضاع را در لالیگا به ثبات رسانده و موجبات رشد تیم‌های میانه جدولی مانند سویا را فراهم کرده است تا با تیم‌های برتر رقابت جویی کنند. از سویی اتلتیکومادرید دیگو سیمئونه بیشترین منفعت را از این وضعیت می‌برد. در خلاصه بازی بارسلونا رئال مادرید برای تماشای گل های بازی بارسلونا رئال مادرید ما را همراهی کنید.

خلاصه و گل های الکلاسیکو رئال مادرید بارسلونا 2 آبان

این روزها ستاره اصلی رئال مادرید در نبود رونالدو و البته یک هازارد و بیل افت‌ کرده کریم بنزما فرانسوی است که به نظر از شانس‌های اصلی کسب توپ طلای 2021 نیز هست.

از سویی بارسای بدون مسی که اوایل لالیگا را با بحران بزرگی آغاز کرد و سپس در لیگ قهرمانان اروپا نیز دو شکست پیاپی 3 بر 0 مقابل بنفیکا و بارسلونا را تجربه کرد حالا کمی باثبات‌تر پیش می‌رود و در مدت اخیر در لالیگا موفق بوده و اولین 3 امتیاز خود در چمپیونزلیگ را نیز برابر دیناموکیف کسب کرد. در ادامه برای تماشای هایلایت بارسلونا رئال مادرید با ما باشید.

گل اول بازی بدین شکل و توسط داوید آلابا که از خط دفاع رئال تا دراوزه بارسا دویده بود در دقیقه 32 به ثمر رسید. پاس گل از سوی رودریگو ارسال شد:

گل دوم بازی بدین شکل توسط لوکاس واسکز و در دقیقه 92 بازی به ثمر رسید:

بارسا در دقیقه 97 وقت‌های اضافه و توسط سرخیو آگوئرو که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود به گل رسید. پاس گل از سرجینیو دست:

نظر شما در خصوص خلاصه و گل های الکلاسیکو رئال مادرید بارسلونا 2 آبان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر