;
coinex

خلاصه و گل های بازی زنیت اسپارتاک مسکو 2 آبان

خلاصه و گل های بازی زنیت اسپارتاک مسکو 2 آبان را در این مطلب ببینید. دو تیم در مهمترین دیدار هفته دوازدهم لیگ روسیه به مصاف هم رفتند.

دربی مهم روسیه در شرایطی برگزار می‌شود که زنیت سنت پترزبورگ قهرمان سه فصل گذشته لیگ روسیه باید به مصاف اسپارتاکی برود که سال گذشته دوم شد. برای خلاصه بازی زنیت اسپارتاک مسکو با ما باشید تا ویدیو گل های بازی زنیت اسپارتاک مسکو را به شما ارائه کنیم.

خلاصه و گل های بازی زنیت اسپارتاک مسکو 2 آبان

زنیت تا پیش از این بازی با یک بازی کمتر از دینامو مسکو و با 23 امتیاز هم امتیاز با این تیم در رده دوم جدول قرار دارد و با پیروزی در این بازی مهم می‌تواند به صدر جدول راه یابد.

از سویی اسپارتاک 17 امتیازی در رده هفتم جدول قرار دارد و روند خوبی در فصل جدید نداشته است. این تیم با 5 برد، 4 شکست و 2 تساوی تنها موفق به کسب 17 امتیاز شده است.

زنیت در ترکیب خود از ستاره ایرانی یعنی سردار آزمون بهره مند است. شانس اول زنیت برای گلزنی که در دو فصل اخیر هربار شانس آقای گلی را به میل خود به هم تیمی روس خود آرتم ژیوبا واگذار کرده است. در خلاصه بازی زنیت اسپارتاک مسکو ویدیو گل های بازی زنیت اسپارتاک مسکو را به شما ارائه می‌کنیم.

 

نظر شما در خصوص خلاصه و گل های بازی زنیت اسپارتاک مسکو 2 آبان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر