;
coinex

الگوریتم گورخر چیست و چه تاثیری بر روی سئو دارد؟

الگوریتم گورخر چیست و چه تاثیری بر روی سئو دارد؟ گسترش حوزه تجارت الکترونیک و استفاده مردم از این بازار موجب شده که امروزه نگاه ‌ها به شکل ویژه به خرید اینترنتی جلب شود.

با این حال گوگل جهت جلوگیری از مشکلات برای کاربران، روی به ارائه الگوریتم های خاصی آورده است. الگوریتم گورخر نیز به عنوان یکی از الگوریتم های گوگل شناخته می شود که جهت مبارزه با فروشگاه های اینترنتی بی کیفیت طراحی شده است. چنانچه شما از جمله افرادی هستید که قصد راه اندازی کسب و کار بر روی بستر اینترنت و ایجاد فروشگاه اینترنتی را دارید باید اطلاعات کافی در مورد الگوریتم های گوگل به دست آورید.

تمایل افراد به خرید آنلاین و گسترش بازار اینترنتی موجب شده که امروزه فروشگاه های اینترنتی به شکل روز افزون در حال گسترش باشند. با این حال برخی از این فروشگاه ها توانسته اند با سرعت بیشتری محبوبیت زیادی نزد کاربران کسب کنند. برخی از فروشگاه ها نیز توان رقابت با فروشگاه های بزرگ را نداشته و پس از مدت کوتاهی فعالیت در این حوزه، از دور رقابت حذف می ‌شوند. باما در تسمینو همراه باشید تا اطلاعات کافی به شما در مورد الگوریتم های گوگل و الگوریتم گورخر ارائه دهیم.

الگوریتم گورخر چیست؟

همانگونه که می دانید الگوریتم های گوگل امروز در شکل ‌های مختلف وظیفه دارند تا جهت رفاه حال کاربران، وظایف مخصوص به خود را انجام دهند. الگوریتم گورخر نیز با هدف نظارت بر فروشگاه های اینترنتی و تجارت الکترونیکی طراحی شده است. امروزه با مشاهده گسترش روز افزون فروشگاه های اینترنتی، شرایط به گونه ‌ای است که باید با وب سایت هایی که محصولات بی‌کیفیت ارائه می ‌دهند و به عنوان اسپم شناخته می ‌شوند مقابله شود. این فروشگاه ها با هدف کلاهبرداری از کاربران به گونه ای عمل می کنند که با دریافت هزینه از کاربران کالایی به دست آن ها نخواهند رساند. علاوه بر این برخی اوقات این فروشگاه ها روی به سرقت اطلاعات شخصی کاربران و اطلاعات حساب آن ها خواهند آورد.

با این حال گوگل به منظور رفاه حال کاربران و جلوگیری از مشکلات این چنینی روی به طراحی الگوریتم می آورده که به خوبی می توانند نظارت کافی بر فروشگاه های اینترنتی داشته باشند. الگوریتم گورخر تمام جزئیات را در فروشگاه های اینترنتی تحت نظر داشته و با بررسی نظرات کاربران و کیفیت فعالیت وب ‌سایت‌ ها رتبه ‌بندی آن ها را انجام می ‌دهد. علاوه بر این با عملکرد مناسب الگوریتم گورخر، چنانچه فروشگاه های اینترنتی اسپم را مشاهده کند در سریعترین زمان اقدام به حذف آن ها خواهد نمود.

هدف از ارائه الگوریتم گورخر

گوگل همواره در حال به روز رسانی الگوریتم های خود است. با توجه به اینکه الگوریتم های ارائه شده هدف های مشخصی دارند جهت بهبود وضعیت وب سایت ها و افزایش کیفیت مطالب ارائه شده توسط آن ها به طور معمول با به روزرسانی الگوریتم های گوگل مواجه می شویم. در کنار انواع الگوریتم های گوگل مانند مرغ مگس خوار، پنگوئن و پاندا، امروزه الگوریتم گورخر نیز جهت بهبود وضعیت فروشگاه های اینترنتی و سئو سایت با هدف خاص عملکرد مناسبی خواهد داشت.

هدف از ارائه الگوریتم گورخر بررسی این فروشگاه ها بوده که با استفاده از اطلاعات به دست آمده از طریق نظرات کاربران و محتوا و محصولات ارائه شده بتواند رتبه بندی فروشگاه ها را مشخص کرده و برای فروشگاه های اینترنتی معتبر جایگاه مناسبی در نظر بگیرد.

نحوه عملکرد الگوریتم گورخر به گونه ‌ای است که تمام نکات مورد ‌نظر وب سایت ها از لحاظ فنی و عملکردی را بررسی کرده و وب ‌سایت ‌هایی که قصد فریب کاربران را دارند در سریعترین زمان از موتور جستجوگر اخراج خواهد کرد.

متاسفانه، الگوریتم گورخر گوگل، خیلی بی سرو صدا، به سراغ وب سایت‌ فروشگاهی شما می‌آید و آن را آنالیز می‌کند و بهتر است از روز اول تولد سایت‌ تان به فکر بهبود وضعیت آن و ارائه بهترین خدمات به مشتریانتان باشید

نکاتی جهت در امان ماندن از الگوریتم گورخر

چنانچه مشغول و تجارت الکترونیک هستید باید جهت در امان ماندن از جریمه ‌های الگوریتم گورخر نکات مهمی را رعایت کنید. ما در این را برای شما به منظور بهبود تجارت الکترونیک، به شما نکاتی را ارائه می ‌دهیم تا در مواجهه با Googke Zebra یا الگوریتم گورخر بتوانید از وب سایت خود محافظت نمایید.

چنانچه دارای یک وب سایت فروشگاهی هستید باید جهت جلب اعتماد کاربران و گوگل از یک نماد اعتماد الکترونیک استفاده نمایید. علاوه بر این با فراهم کردن رابط کاربری و تجربه کاربری مناسب برای مشتریان می توانید از جریمه های موجود در امان بمانید. سعی کنید هنگامی که خدمات و محصولاتی به کاربران ارائه دهید برای آن ها با ارائه ضمانت نامه، اعتماد سازی نمایید.

با توجه به اینکه الگوریتم های گوگل خصوصاً الگوریتم گورخر نظرات کاربران را به دقت مورد بررسی قرار می ‌دهند، همواره سعی کنید رضایت کاربران را جلب نمایید. برای محصولات و خدماتی که قصد ارائه آن ها بر روی وب سایت خود را دارید باید محتوای مناسب تولید نمایید.

یکی دیگر از شرایطی که الگوریتم گورخر به دقت آن را مورد بررسی قرار می ‌دهد ایجاد درگاه های پرداخت ایمن خواهد بود. برای مشتریان و کاربران خود باید ضمن طراحی درگاه ایمن سعی کنید از چندین درگاه مختلف استفاده نمایید. این نکته را فراموش نکنید که اطلاعات مربوط به کاربران و مشتریان از نکاتی است که به شدت مورد توجه الگوریتم های مختلف گوگل قرار دارد. هنگامی که محصولات خود را به مشتریان ارسال می کنید باید مطمئن شوید که محصولات به دست آن ها رسیده اند. در سریع ترین زمان سعی کنید مشکلات فنی وب سایت خود را برطرف نمایید.

فروشگاه های اینترنتی معمولاً فاکتورهای مهمی را در نظر می‌ گیرند. یکی از مهمترین فاکتورها برای بهبود کسب و کار شما در حوزه اینترنت، بالا بردن سرعت وب سایت و بهینه سازی آن خواهد بود. شما تنها چهار ثانیه برای جلب نظر کاربران زمان دارید. هنگامی که بارگذاری وب سایت شما به کندی انجام می شود کاربران معمولاً وب سایت شما را ترک خواهند نمود. به همین وب سایت از نکاتی است که جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید تحت نظر داشته باشید.

تاثیر الگوریتم گورخر بر سئو

همان گونه که بیان شد وب ‌سایت ‌هایی که قصد فعالیت بر خلاف الگوریتم گورخر را دارند با جریمه هایی همراه خواهند شد. این جریمه ممکن است منجر به حذف شما یا سقوط به رتبه های پایین در موتور جستجوی گوگل شود. واضح است چنانچه تحت جریمه این الگوریتم قرار بگیرید با از دست دادن رتبه خود مواجه شده، و کاربران و مشتریان خود را از دست می دهید. این مسئله نشان دادن این امر است که برای افزایش درآمد خود باید در ارائه محتوای وب سایت، سئو محتوا را در نظر داشته باشید.

سخن پایانی

آگاهی شما از الگوریتم های گوگل می تواند کمک کند تا با بهبود کسب و کار خود بتوانید تجارت الکترونیک خود را توسعه بخشید. مجموعه ما در تسمینو با هدف توسعه تجارت الکترونیک شما، اطلاعات کافی را به کاربران ارائه می دهد. ما در این مجموعه به شما کمک می کنیم تا بتوانید فعالیت مناسبی بر بستر اینترنت داشته باشید.

منبع پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی تسمینو

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر