;
coinex

پخش زنده میلان تورینو 4 آبان [هفته دهم سری آ]

پخش زنده میلان تورینو 4 آبان را با ما ببینید. دو تیم در چارچوب هفته دهم مسابقات امروز از ساعت 22:15 در سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

در پایان بازی‌های جذاب هفته نهم سری آ،‌ میلان مانند همیشه برنده بود و لاتزیو با نتیجه 4 بر 1 درهم شکسته شد. تساوی اینتر مدافع عنوان قهرمانی مقبل یوونتوس نیز سبب شد تا فاصله آن‌ها با صدر کمتر شود.

در این بین بزرگترین لطف به تیم‌های سری آ را ژوزه مورینیو با متوقف کردن ناپولی در استادیوم المپیکو شهر رم کرد تا صدرنشین مقتدر سری آ بعد از 8 بازی نتیجه‌ای جز پیروزی کسب کند. گرچه رم حتی شانس برنده شدن نیز داشت. در ادامه با پخش زنده بازی میلان و تورینو امشب 4 آبان 1400 با ما باشید.

پخش زنده میلان تورینو 4 آبان

پخش زنده میلان تورینو 4 آبان [هفته دهم سری آ]
ساعت پخش بازی میلان تورینو 4 آبان / ساعت پخش فوتبال میلان تورینو 4 آبان
حالا ناپولی 25 امتیازی نفس‌های میلانی که دقیقا نتایجی مشابه با خودش گرفته حس می‌کند. پیروزی امروز میلان می‌تواند حداقل برای چند روز آن‌ها را صدرنشین کند تا نتیجه بازی ناپولی بولونیا مشخص شود. تیم دوم شهر تورین با 11 امتیاز در رده 12 جدول سری آ قرار دارد و از 9 بازی خود 3 پیروزی، 2 تساوی و 4 شکست به دست‌ آورده است. در 5 تقابل آخر دو تیم همواره میلان پیروز بوده است. برای پخش زنده بازی میلان و تورینو امشب 4 آبان 1400 از لینک‌های زیر استفاده کنید:

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفاً پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال میلان تورینو 4 آبان از CBS Sport

پخش زنده فوتبال میلان تورینو 4 آبان از BT Sport

پخش زنده فوتبال میلان و تورینو 4 آبان از Super Sport

پخش زنده میلان تورینو 4 آبان [هفته دهم سری آ]
ساعت پخش بازی میلان تورینو 4 آبان / ساعت پخش فوتبال میلان تورینو 4 آبان

نظر شما در مورد پخش زنده بازی میلان تورینو 4 آبان 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر