;
coinex

ردمی واچ 2 (Redmi Watch 2) رسما رونمایی شد

شیائومی در رویداد اخیر خود علاوه بر رونمایی از گوشی ردمی نوت 11 از اسمارت واچ خود با نام ردمی واچ 2 (Redmi Watch 2) رونمایی نمود.

در رویداد اخیر شیائومی، محصولات بسیاری مانند ردمی نوت 11 و ایربادز و دیگر محصولات رونمایی شد. یکی از این محصولات، ردمی واچ 2 است که در کنار ردمی نوت 11 معرفی شده است.

در کنار اسمارت فونی مانند ردمی نوت 11 که پر از شگفتی و جذابیت است، شیائومی از ایربادز و اسمارت واچ خود رونمایی به عمل آورده است. یک سال پیش یا کمی بیشتر، شیائومی از اسمارت واچ خود رونمایی نمود و حالا ردمی واچ 2 را با مشخصات جدید و رضایت بخش ارائه می‌کند.

ردمی واچ 2 (Redmi Watch 2)

سال پیش بود که شیائومی از اسمارت واچ خود با نام ردمی واچ رونمایی کرد. اکنون پس از گذشت یک سال و اندی از این رونمایی، شاهد حضور سری دوم این ساعت هوشمند هستیم. ردمی یکی از زیرمجموعه‌های اقتصادی شیائومی است و اسمارت واچ آن نیز همین‌طور است.

صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.6 اینچ است و نوع پنل آن آمولد خواهد بود. کیفیت تصویر این نمایشگر 360 در 320 است. قلب تپنده این اسمارت واچ آپولو 3.5 است و طبق ادعای شیائومی نسبت به قبل سریع‌تر و دقیق‌تر است.

ردمی واچ 2 (Redmi Watch 2)

خود شیائومی مدعی است که ردمی واچ 2 تا 12 ساعت بدون نیاز به شارژ دوام می‌آورد. خوشبختانه درون این ساعت هوشمند جی پی اس وجود دارد و طبق گزارشات منتشر شده می‌تواند تا 117 حالت ورزشی را تشخیص دهد.

اگر خواهان خرید این اسمارت واچ هستید باید این نوید را بدهیم که ردمی واچ 2 توانایی تحمل آب را تا 50 متر دارد. همچنین تراشه این ساعت ان اف سی است و به کمک آن قادر خواهید بود اکسیژن خون خود را اندازه گیری کنید.

از دیگر قابلیت‌های این اسمارت واچ می‌توان به اندازه‌گیری 24 ساعته ضربان قلب و وزن 31 گرمی آن اشاره کرد. در نهایت باید از قیمت این ساعت هوشمند صحبت کرد. ردمی واچ 2 با قیمت 54 دلار آمریکا روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ردمی واچ 2 (Redmi Watch 2) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر