coinex
otetmarket
propification.com

پخش زنده پرسپولیس آلومینیوم اراک 10 آبان [ساعت بازی]

پخش زنده پرسپولیس آلومینیوم اراک 10 آبان را با ما ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سوم لیگ ایران به مصاف هم خواهند رفت.

شاید جذابیت بازی امروز بیش از هرچیز به این بازگردد که تنها باخت پرسپولیس در لیگ بیستم مقابل همین آلومینیوم، در همین ورزشگاه و در بازی رفت بود!

همه چیز یکسان است،‌ پرسپولیس به لحاظ دفاعی ضعف‌های بیشتری نسبت به سال قبل دارد و آلومینیوم نیز در دو هفته اخیر نشان داده که تیم دست و پا بسته‌ای نیست. آیا بازهم یک معجزه در اراک رقم می‌خورد؟ با پخش زنده بازی پرسپولیس آلومینیوم اراک 10 آبان با ما باشید.

پخش زنده پرسپولیس آلومینیوم اراک 10 آبان

از جذابیت‌های دیگر بازی اینکه حامد پاکدل بهترین گلزن فصل گذشته آلومینیوم حالا با پیراهن پرسپولیس به اراک باز می‌گردد تا مقابل تیم سابق قرار گیرد. آلومینیوم در اولین بازی لیگ مقابل پدیده متوقف شد اما در هفته دوم با 3 گل فولاد خوزستان را شکست داد. پرسپولیس هم با اقتدار هر دو بازی اول خود مقابل فولاد خوزستان و نساجی مازندران را پیروز شده است. برای پخش زنده بازی پرسپولیس آلومینیوم اراک 10 آبان 1400 از لینک زیر استفاده کنید:

هفته سوم لیگ خلیج فارس

پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت 16:00

پخش زنده فوتبال پرسپولیس آلومینیوم اراک 10 آبان 1400

نظر شما در مورد پخش زنده پرسپولیس آلومینیوم اراک 10 آبان چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر